LG_91 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei hei. Jeg vet ikke hvorfor, men av en eller anden grunn klarer jeg ikke å lage en lyd CD med mp3 filene mine på en CD. Jeg bruker Nero 6. Når jeg klikker legg til får jeg opp feilmelding om at filformaten støttes ikke. Jeg bruker ITunes til å spille av musikk med. Noen som har en anelse om hvorfor jeg ikke klarer å lagre mp3 filer på en CD for å spille av i CD-Spilleren? Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 n00b på området, men er ikke iTunes et eget format? kan være at nero ikke støtter det... Jeg bruker nero selv, går som en drøm... Jeg har bare prøvd å brenne mp3 og wma da.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Itunes ripper til AAC såvidt jeg vet. Det støtter ikke Nero. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Skall prøve å endre den filformaten, fikk det jo till før Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Det gikk ikke, noen flere ideer? Jeg endret slik at filen skulle åpnes i Windows Media Player, og på filtypen sto det da"Lyd i mp3 format". Skulle jo være riktig det eller? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skal bare være å lage en Audio Cd i Nero 6, og så dra de mp3 filene du skal ha over. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Skal bare være å lage en Audio Cd i Nero 6, og så dra de mp3 filene du skal ha over. Akkurat det jeg gjør. Skjønner ikke hvorfor det ikke går som det skall Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Da må du enten gjøre om de filene du har til mp3, eller laste ned sangene i mp3 format... Finnes vel et progg som gjør om andre lyd formater til mp3... Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Det er i mp3 format, dessuten skal Nero 6 gjøre om filene slik at den kan spille av i CD spilleren Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 En stund siden det er postet her. Men jeg har fått det til, måtte bare inn på nero.com å laste ned noen oppdateringer. Værre var det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå