Raijin Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei! Jeg er ute etter et nytt headset, og har hørt at KOSS porta pro er meget bra. Da jeg undersøkte nærmere betydde bra mye bass. Bass er ikke det viktigste for meg, så jeg lurte på om det finnet bedre headset i prisklassen 0-500 kr. Ettersom jeg ikke hører på sånn "dunk-dunk musikk" er ikke bass det viktigste. Takker på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
radiated Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Sennheiser PX200. Mer nøytral frekvensgang enn PortaPro, samt mye bedre demping, siden de er en lukket konstruksjon. Du kan også sammenlikne med PX100, som er en åpen versjon, noen ser ut til å like lyden i dem bedre, men personlig synes jeg PX200 er å foretrekke. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16364 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Takk for svar! Virker som om en del foretrekker PX100. Får håpe at jeg finner en butikk som har begge sånn at jeg kan teste de da. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå