Owners Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg må si meg veldig fornøyd med komplett så langt i forbindelse med kjøp av demovare(skjermkort).Da jeg bestilte den ved 16:00 tiden den dagen så var den allerede pakket og sendt samme dag(mandagen).Allerede onsdagen samme uke så var den ankommet.Så har jeg fått problemer med kortet og sendte melding til supporten om det det var mulig å få bruke garantien.Jeg sendte forespørselen på lørdagen og fikk svar dagen etter på en søndag.Det må jeg si var positiv overraskende at de svarer i helgene.Nå er pakken sendt og så får jeg se hva som skjer videre.Så langt må jeg si meg meget fornøyd med komplett på alle måter. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Nå skal skjermkortet være hentet av komplett men har ikke hørt noe foreløpig.De skal vel teste det selv også først.Men hva er erfaringene her om komplett angående dette med hurtig behandling eller tar slike ting veldig lang tid?Og vil man få melding fra komplett om hva de har kommet frem til med eventuelt å sende ny vare eller pengene på konto?Er det noen andre her som har sendt samme kort tilbake p.g.a denne feilen?Skjermen blir nemlig svart etter noen sekunder i spill som f.eks Half life 2.Det skal være en svakhet på disse kortene(Gainward 6800 LE AGP) Endret 8. oktober 2005 av Owners Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ja, komplett er bra. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ja, komplett er bra. Får håpe at de er bra på dette området også.Nå har jeg ikke hørt noe ennå men er redd for at de vil bytte kortet med tilsvarende kort de har som demovare.De hadde 6 igjen av 6800 LE da kortet jeg sendte i retur kom dem i hende.Nå har de ikke flere igjen og jeg er da redd for at et av dem er sendt meg.Da vil jeg fortsatt ha det samme problemet siden jeg leser at mange andre forteller om den samme feilen på denne type kort.Men da burde de vel ha sendt meg en mail om det først. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ...en svakhet på disse kortene(Gainward 6800 LE AGP) Jeg kjøpte i sin tid et slikt kort fra Komplett, og måtte returnere det pga at det var kaputt. Ikke samme feil som ditt, men disse kortene er tydeligvis problembarn (bare let litt på ulike HW-fora) som jeg mistenker Gainward for å bruke Komplett/andre butikker og deres kunder til å sortere ut de dårlige. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 ...en svakhet på disse kortene(Gainward 6800 LE AGP) Jeg kjøpte i sin tid et slikt kort fra Komplett, og måtte returnere det pga at det var kaputt. Ikke samme feil som ditt, men disse kortene er tydeligvis problembarn (bare let litt på ulike HW-fora) som jeg mistenker Gainward for å bruke Komplett/andre butikker og deres kunder til å sortere ut de dårlige. Fikk bekreftelse fra komplett i dag om at kortet var mottatt og avventer nå behandling.Vil få en ny bekreftelse når det er ferdigbehandlet. Denne linken viser hva som kan gjøres for å rette opp feilen men da dreier det seg om lodding av en del der og det holder jeg meg langt unna :!: http://www.xtremesystems.org/forums/showth...91&page=1&pp=25 Lenke til kommentar
Owners Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Nå har jeg kontaktet support der og hørt hvor lang tid slike saker tar og da fikk jeg til svar om at det tar 3-4 dagers behandslingstid hos dem.Det er vel kanskje det som er vanlig tid der? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Erfaringsmessig går det 2-4 uker på returer hos komplett, inkludert postgang (som for meg er 2-3 virkedager hver vei). Lenke til kommentar
Owners Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Da er det enda godt at jeg fortsatt hadde det gamle kortet slik at jeg ikke er helt uten , selv om jeg ikke får spilt de nyeste spillene.Hvis de ikke har tilsvarende kort så kan jeg også få noe enda bedre som erstatning for det retursendte kortet , fikk jeg høre fra support.Det høres ihvertfall bra ut.Får jeg forresten dekket sendingskostnadene (Norgespakke) fra komplett? Lenke til kommentar
Owners Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Nå kom det melding fra komplett om at jeg vil få igjen pengene fordi de ikke hadde tilsvarende kort. Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Handler Kun hos 2 web's! Komplett & MPX Resten surrer for mye og bruker ca en uke på og få ting frem! desse 2 bruker max 4dg om lagervare! (kommer 2 eller 3dagen) Nord-Vestlandet! Lenke til kommentar
Owners Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Må få si at jeg ikke er så veldig begeistret over det komplett gjør i slike saker hvor man må levere tilbake skadet vare.Det tar for det første for lang tid og jeg har ennå ikke mottatt noen penger slik jeg fikk melding om at jeg skulle få.Jeg synes nå at de godt kunne sendt meg et annet litt dyrere kort når de ikke hadde tilsvarende vare for dette er tross alt demovare .Og særlig for tort og svie fordi jeg hadde mye plunder med kortet og har vært uten dette uten å kunne bruke det til nyere spill som dette kortet var ment for.Så her er det strykkarakter fra meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg syntes at de er gode på retur og sånt, jeg kjøper hos Norek, men det er jo samme sjappa. To av kompisene mine hadde kjøpt Gainward GeForce 6600GT 256MB. . . ett til hver. Det var feil på begge to!! Det ene kunne man ikke se film på og det andre virket bare ikke. . . d ville ikke virke med nyere drivere eller noen ting. Så vi sendte dem tilbake. . . det som ikke ville se film var defekt, men det andre var helt ok, så den ene kompisen fikk ett nytt og den andre fikk sitt tilbake. . . det samme skjedde på nytt. . . de prøvde med kortet til han som ikke hadde defekt kort i pc'n til han som hadde defekt kort og motsatt. . . men det var samme feil! Så vi fant ut at det ikke taklet hovedkortene. . . så jeg vil ikke anbefale Gainward GeForce 6600GT 256MB. . . egentlig ikke Gainward i det hele tatt. . . Lenke til kommentar
Owners Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg syntes at de er gode på retur og sånt, jeg kjøper hos Norek, men det er jo samme sjappa.To av kompisene mine hadde kjøpt Gainward GeForce 6600GT 256MB. . . ett til hver. Det var feil på begge to!! Det ene kunne man ikke se film på og det andre virket bare ikke. . . d ville ikke virke med nyere drivere eller noen ting. Så vi sendte dem tilbake. . . det som ikke ville se film var defekt, men det andre var helt ok, så den ene kompisen fikk ett nytt og den andre fikk sitt tilbake. . . det samme skjedde på nytt. . . de prøvde med kortet til han som ikke hadde defekt kort i pc'n til han som hadde defekt kort og motsatt. . . men det var samme feil! Så vi fant ut at det ikke taklet hovedkortene. . . så jeg vil ikke anbefale Gainward GeForce 6600GT 256MB. . . egentlig ikke Gainward i det hele tatt. . . 5026299[/snapback] Noen ser ut til å være fornøyd med det kortet jeg måtte sende tilbake.Fungerer i Half life 2 osv.Nå har jeg ennå ikke sett noe til pengene og jeg klagde til komplett om det under ris/ros.Fikk til svar om at jeg måtte ha forståelse for at slikt ville ta tid p.g.a stor pågang av tilbakesendte varer.Jeg kan godt godta dette men da skjønner ikke jeg hvordan de kunne være så raske med å sende kortet til meg i første omgang da man skulle tro at komplett fikk mange bestillinger pr dag.De har nå samme type kort til salgs igjen som demovare og jeg prøvde å legge inn en anmeldelse av kortet på hvordan jeg selv opplevde det.Men det var tydeligvis for mye negativt for den anmeldelsen har de ikke valgt å legge inn.De bør være flinke begge veier hvis de skal ha tilfredstilte kunder og ikke bare dreie seg om salg. Lenke til kommentar
Owners Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Nå er det visst jeg som har misoppfattet hva gjelder pengene som skulle sendes tilbake.Pengene er kommet inn for lengst på min mastercard .Jeg trodde de skulle komme på min egen konto siden jeg oppga den på returbrevet. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Fordelen med komplett slik jeg har opplevd det er at de stoler på det kunden sier istedetfor å lage bråk og diskusjoner om det. Har fått tilsendt ett nytt HK før jeg måtte sende inn det gamle som røyk. Komplett er rett og slett best på kundebehandling, så da får det heller gå at de koster bittelitt mer enn andre nettbutikker. Komplett er rett og slett best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå