Deadringer Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Du får jo ellers link til et sporingsnummer fra Schenker, slik at du kan følge ordren på sin vei fra Irland. hm, kan ikke huske å fått noe sporingsnummer, hverken i ordrebekreftelses mailen, eller på sidene deres. Vet ikke om du kjører bil til og fra jobb...men de leverer til deg på arbeidsplassen din også hvis du ønsker.fikk senest en pakke i går levert hos arbeidsgiver, mye lettere for dem og for meg, siden jeg ellers kun er tilgjengelig i ca en time etter jobb, og da er det vanligvis middagstid osv det går jo ann, men hvis de ringer er jo det greieste å hente pakken selv. så er jeg sikker. men hvis de ringer mens jeg er på jobb sier jeg jo selvfølgelig ja til det Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Gå inn på Dell's kundeservice her: Link. Der finner du ulike alternativer for å komme til Dell's sporingsside, avhengig av hvordan du bestilte og hvilken informasjon du har. Den igjen inneholder så en link til Shenkers sporing som overtar når varen er sendt fra Dell. Geir Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Dell hadde jeg ikke handlet hos for en femmer. Muttern kjøpte kombi maskin, altså kopi/faks/scanner/printer og det er det dumeste hun har gjort noen gang. Først var det noe feil, og da hun leste nummeret som de ville ha, så sa de at det nummeret eksisterte ikke og de trodde ikke på hun engang, etter masse om og men fikk hun ny. Da man trodde ting skulle bli bedre, gjorde det ikke det. Hun skulle bestille nye patroner og det gikk heller dårlig. Etter nok en gang mye frem og tilbake skulle hun få tilsendt gratis nye. Det var for over 1 uke siden, og fremdeles har de ikke kommet, og ikke nok med det, for IKKE F**** om hun fikk hevet kjøpet etter og omtrent klaget siden den kom i huset! Det var bare et blankt nei. Det er for ille når de nekter at serienummeret på maskina ikke eksisterer engang, og det er mange dume folk som jobber der, noen mener at man må ha det nummeret bare for å få ny patron og andre ikke. Men treffer du på en som vil ha nummeret og det nummeret du har ikke finnes da kan man jo begynne å lure Dell suger like mye som Telenor. Eneste fordellen med telenor er at man kan komme vekk derfra, med dell så er man bindet for livstid med ekstremt dårlig oppfølging og service. Driter man penger så kan man jo komme ut fra dell for da kan bare kjøpe noe nytt. Men har du lite penger og bruker over 5000 på noe som ikke funker og man ikke får hevet kjøpet da er man dømt til å leve med noe som ikke funker. Så nå sitter muttern på en maskin som ikke kan brukes til en dritt, da hun ikke får patroner engang. Dell At vi kunne være så dumme og kjøpe fra dell edit: litt skrivefeil, er sikkert flere men.... Endret 6. oktober 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) moren din har nok hatt uflaks. det er en grunn til at dell er en av verdens største pc leverandører, og det er nok ikke pga dummhet. synd at dere har har så uflaks da. takk geir edit: har vært inne og sjekket nå, men finner ikke noe nummer det var her du mente jeg skulle sjekke: Endret 6. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ja. Nå må du bare ha litt tålmodighet. Du får ikke noe sporingsnummer for forsendelsen før den faktisk er sendt. Men på denne siden kan du følge status fram til forsendelse. Geir Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 åja, hehe. var egentlig ganske logisk det. takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 da var pc'en registrert hos Schenker hvilke av nummerne er sporingsnummeret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå