Deadringer Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 heisann. skal bestille en bærbar pc fra dell nå, men ser ikke annet enn kredittkort og forskudsbetaling som betalingsmåte. går det ikke ann å velge oppkrav? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvorfor ringer du ikke Dell og spør? Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kun kredittkort eller forskudd hos Dell. VISA er vel det mest praktiske. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 yes, det var det det blei også. men får jeg hentelapp til postkontoret, eller kommer noen med den på døra? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) tror du må hente den på noe aka linjegods jeg måtte dette i allefall. Spørs om du har valgt noen spesiell forsendelses måte går jeg ut fra Endret 5. oktober 2005 av Mott Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) linjegods? edit: må jeg til nærmeste linjegodssentral og hente pakken da? er ikke det litt tungvindt :S Endret 5. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Mott Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja linjegods Fikk i allefall min joystick via dem da Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 De pleier vel å levere den på døra. De leverte iallefall til en jeg kjenner som sin bærbare fra Dell på mandag. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nei du trenger ikke dra til noen sentral for å hente pakken. Dell bruker Schenker som transportør, og det er levering på døra. (Om det er Linjegods eller noen andre som dukker opp avhenger vel av hvem Schenker har avtale med i ditt nærområde) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 hva hvis jeg ikke er hjemme da? jeg er jo på jobb om dagen, og de kommer vel mellom 09:00 og 17:00 eller noe sånt? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 jepp. og linjegods(hvis det er dem som frakter til deg) leverer bare på døren på spesielle dager (tirs og torsdag i stavanger iallefall). Så det bør du sjekke med dem. Evt. stikke ned på linjegods kontoret og hente pakken selv hvis du ikke kan være hjemme på disse dagene... Lenke til kommentar
glad Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 De pleier vel å levere den på døra. De leverte iallefall til en jeg kjenner som sin bærbare fra Dell på mandag. de leverte de min dell også på døra Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Slik det har funket i de tilfellene jeg har sett: Transportør (oftest linjegods) prøver å levere på døra - er ikke mottaker hjemme da (vanligvis dagtid 9-15) får man baskjed (brev eller tlf) og man må fint gå på sentralen og hente pakken(e) selv. Om det er 2 timers kjøring til nærmeste sentral har de brydd seg lite om så lenge de har prøvd å levere den en gang... Lenke til kommentar
simplx Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg fikk min bærbare fra dell på posthuset. Sto at ups var avsender på pakkelappen. Lenke til kommentar
royerling Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Om levering på døren er valgt leveringsmåte som står beskrevet i kjøpet, vil antakeligvis leverandør ringe deg før vedkommende kommer på døra med forsendelsen. Det har iallefall jeg opplevd med linjegods og tilhørende underleverandører / bud. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Transportør (oftest linjegods) prøver å levere på døra - er ikke mottaker hjemme da (vanligvis dagtid 9-15) får man baskjed (brev eller tlf) og man må fint gå på sentralen og hente pakken(e) selv. Om det er 2 timers kjøring til nærmeste sentral har de brydd seg lite om så lenge de har prøvd å levere den en gang... ok, det oppklarer det meste. heldigvis er bare nærmeste sentral 10minutters kjøretur. edit: Om levering på døren er valgt leveringsmåte som står beskrevet i kjøpet, vil antakeligvis leverandør ringe deg før vedkommende kommer på døra med forsendelsen. Det har iallefall jeg opplevd med linjegods og tilhørende underleverandører / bud. jeg kan ikke huske å kunne velge noe slikt. det var enten forskuddsbetaling, eller kreditkort. var ikke andre valgalternativer på betaling. har ikke sett noe om frakt/oppkrav heller. hvis det står hvordan jeg mottar pakken, hvor står det? Endret 5. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg kan ikke huske å kunne velge noe slikt. det var enten forskuddsbetaling, eller kreditkort. var ikke andre valgalternativer på betaling. har ikke sett noe om frakt/oppkrav heller. hvis det står hvordan jeg mottar pakken, hvor står det? Du har ikke andre valg for betaling, og de blir levert på døra. Du kan sikkert ringe transportør i norge og høre om du kan avtale at den hentes på nærmeste utleveringsted hvis det er mer passende. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) ok, får prøve det. edit: en ting til. hvis jeg ikke er hjemme når/hvis de kommer. legger de igjen en lapp i postkassa mi, så jeg veit hvor jeg kan hente den? Endret 6. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Når jeg fikk min XPS2 for noen måneder siden ringte de fra Linjegods og sa at pakken var kommer til terminalen, og at jeg kunne hente den samme dag hvis jeg ville, hvis ikke ville den bli kjørt ut neste dag. Du får jo ellers link til et sporingsnummer fra Schenker, slik at du kan følge ordren på sin vei fra Irland. Geir Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Vet ikke om du kjører bil til og fra jobb...men de leverer til deg på arbeidsplassen din også hvis du ønsker. fikk senest en pakke i går levert hos arbeidsgiver, mye lettere for dem og for meg, siden jeg ellers kun er tilgjengelig i ca en time etter jobb, og da er det vanligvis middagstid osv.... Uansett, Dell gir deg valgene: Få levert den på døra, få levert den hos arbeidsgivere, eller hente den selv hos transportøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå