Gå til innhold

Oppkrav hos dell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp.

og linjegods(hvis det er dem som frakter til deg) leverer bare på døren på spesielle dager (tirs og torsdag i stavanger iallefall). Så det bør du sjekke med dem. Evt. stikke ned på linjegods kontoret og hente pakken selv hvis du ikke kan være hjemme på disse dagene...

Lenke til kommentar

Slik det har funket i de tilfellene jeg har sett:

Transportør (oftest linjegods) prøver å levere på døra - er ikke mottaker hjemme da (vanligvis dagtid 9-15) får man baskjed (brev eller tlf) og man må fint gå på sentralen og hente pakken(e) selv. Om det er 2 timers kjøring til nærmeste sentral har de brydd seg lite om så lenge de har prøvd å levere den en gang...

Lenke til kommentar
Transportør (oftest linjegods) prøver å levere på døra - er ikke mottaker hjemme da (vanligvis dagtid 9-15) får man baskjed (brev eller tlf) og man må fint gå på sentralen og hente pakken(e) selv. Om det er 2 timers kjøring til nærmeste sentral har de brydd seg lite om så lenge de har prøvd å levere den en gang...

ok, det oppklarer det meste. heldigvis er bare nærmeste sentral 10minutters kjøretur. :)

edit:

Om levering på døren er valgt leveringsmåte som står beskrevet i kjøpet, vil antakeligvis leverandør ringe deg før vedkommende kommer på døra med forsendelsen. Det har iallefall jeg opplevd med linjegods og tilhørende underleverandører / bud.

jeg kan ikke huske å kunne velge noe slikt. det var enten forskuddsbetaling, eller kreditkort. var ikke andre valgalternativer på betaling. har ikke sett noe om frakt/oppkrav heller. hvis det står hvordan jeg mottar pakken, hvor står det?

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
jeg kan ikke huske å kunne velge noe slikt. det var enten forskuddsbetaling, eller kreditkort. var ikke andre valgalternativer på betaling. har ikke sett noe om frakt/oppkrav heller. hvis det står hvordan jeg mottar pakken, hvor står det?

Du har ikke andre valg for betaling, og de blir levert på døra.

Du kan sikkert ringe transportør i norge og høre om du kan avtale at den hentes på nærmeste utleveringsted hvis det er mer passende.

Lenke til kommentar

Vet ikke om du kjører bil til og fra jobb...men de leverer til deg på arbeidsplassen din også hvis du ønsker.

fikk senest en pakke i går levert hos arbeidsgiver, mye lettere for dem og for meg, siden jeg ellers kun er tilgjengelig i ca en time etter jobb, og da er det vanligvis middagstid osv....

Uansett, Dell gir deg valgene: Få levert den på døra, få levert den hos arbeidsgivere, eller hente den selv hos transportøren. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...