Gå til innhold

erfaring med DHL og frakt fra sverige? lang tid?

phax

Anbefalte innlegg

hei, kjapt enkelt spørsmål, noen som vet hvor lang tid DHL express normalt bruker på å sende en pakke fra sørsverige til nord norge? :p

bestillte noe høyttalere fra fyndbørsen og de ble sendt den 21 fra halmstad forrige måned. på den pakkesporingssiden så er de registrert omlasta og videresent den 22 i jønkøping.. sidan da er det ikke registrert noe så begynner jo bli litt utålmodig.

skulle jo tro at den ble omlastningsregistrert noen plasser hvertfall!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

bare en liten oppdatering på denne... ser jo at det har vært enorm interesse for denne tråden så. :p

høyttalerne er enda ikke kommen og ingen oppdatering på dhl sine sider, så jeg ringte de idag og sjekket. da viste det seg at pakken var blitt holdt tilbake i tollen pga manglende personnr eller no sånn.. så nå skulle det visst bli litt fart isakene igjen. men hun anbefalte meg å ringe igjen på mandag å purre bare for å sjekke..

synes det er veldig rart at jeg ikke fikk noen beskjed om at pakken var blitt stoppa i tollen.. om de ikke hadde tlf nr på meg så kunne de nå hvertfall sendt et brev. adressen har de jo så..

menmen, nå tar det vel forhåpentligvis ikke så mye lengre tid før pakken kommer seg hjem i stua mi!

Lenke til kommentar

Jeg fikk sendt en dvd brenner fra plextor sitt kontor i belgia med dhl. Den ble plukket opp hos plextor kl 1511 på en torsdag, og fredag kl 1450 var den på døren hjemme hos meg. Det tok altså UNDER ett døgn fra belgia og hele veien hjem på døren min.

Det er også min erfaring med DHL på jobben (har jobbet en del på lageret) at forsendelser går meget raskt og smertefritt, men det forutsetter selvsagt at papirene er i orden.

De gangene de ikke har vært i orden har de selvsagt tatt kontakt ganske hurtig, men så er jo bedriftskunder viktigere enn privatkunder ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...