co2 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Forrige plassen jeg jobbet så var det ikke jeg som tok meg av med konto/skattekort. Og nå som jeg begynte på ny plass så hadde jeg glemt det og endte med en 50% skatt. Hvordan er det der med skattekort? -Må det hentes i banken? Er helt lost på dette Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 du henter skattekort på ditt lokale likningskontor. du finner mer info på www.skatteetaten.no Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hadde jeg vært deg så hadde jeg valgt å bli trekt 50% jeg.. Den følelsen du får når du vet at du får igjen masse penger på skatten er nyydelig Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Blir det med neste lønning da? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 co2: Nei, pengene samles opp, og du får de utbetalt i juni neste år, med renter. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jepp grei måte å få det ekstra morro i sommerferien med.. Kommer jo feriepenger også.. Og rentene på skattepengene er ganske greie de også.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg burde egentlig gjort det på den måten, sånn at jeg har penger etter russetiden, men jeg har rett og slett ikke råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå