Gå til innhold

Tidenes mest overvurderte album


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Dimmu Borgir. Stjeler all oppmerksomheten innenfor sjangeren.

På en måte er Dimmu Borgir overvurdert, men av "blackmetal-musikkpolitiet" så er Dimmu Borgir undervurdert spør du meg. :shrug:

 

Forøvrig så har jeg ikke intrykk av at de stjeler all oppmerksomhet.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dimmu Borgir. Stjeler all oppmerksomheten innenfor sjangeren.

På en måte er Dimmu Borgir overvurdert, men av "blackmetal-musikkpolitiet" så er Dimmu Borgir undervurdert spør du meg. :shrug:

Vel, de gir jo bare ut det samme på nytt og på nytt. Og når de først bestemmer seg for å gi ut noe som trengs å gis ut på nytt, så ødelegger de alt! Etter å ha hørt den nye Stormblåst-promoen, så har jeg sett meg enda mer lei av dette bandet. All atmosfære er borte, og låtene er totalt forskjellige.

 

Og det finnes også mer atmosfærisk og bedre svartmetall enn mange av Dimmu Borgirs utgivelser...

 

PS: Min mening!

Lenke til kommentar

Det meste Darkthrone er overvurdert. (Har begynt å like det litt i det siste :ohmy::no: )

 

Nå blir jeg sikkert flamet til tusen:

Jimi Hendrix - Experience Hendrix (eneste jeg har hørt)

Dream Theater - Images and Words og Scenes from a Memory

Opeth - My Arms, Your Harse og Orchid

Satyricon - Rebel Extravaganza, Nemesis Divina

Ulver - Blood Inside, Perdition City, Themes... A Decade in the Machines

 

Edit: Album ja... :whistle: Ryddet opp litt, fjernet band jeg synes er generelt overvurderte.

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Kan ikke annet enn si meg TOTALT ENIG i jumboplassen din. Har ikke fattet og begripet hva som engang gjør et album som "Anniemal" verdt å nevne i en positiv sammenheng. Hadde selv en tråd på forumet her for en stund siden som omfattet akkurat dette uforståelige fenomenet. Denne skiva er intet annet enn lett humoristisk bakgrunnstøy best egnet for fjortissparties.

Lenke til kommentar
TLZ: Der traff du spikeren på hodet. Jeg liker å kalle det "britisk gitarpop fra helvete". (NB: Valgte å kalle det britisk siden briter er stygge, bleike og lukter vondt)

LarsP: jeg er så enig med deg som jeg kan bli. White stripes, the hive osv er noe av det mest grusomme som har blitt gitt ut til dags dato. Gitarpop fra helvete var et veldig veldig bra og dekkende navn for disse bandene!

Lenke til kommentar

Altså Radiohead - OK Computer overvurdert? NEI! Albumet er supert.

 

Verdens mest overvurderte band er etter min mening Opeth. Alle albumene deres er overvurderte. Ja jeg har hørt dem. Gjett om ikke TLZ blir uenig med meg nå...

 

Devin Townsend - Accelerated Evolution er også blodig overvurdert.

 

EDIT: Fiks fiks.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Nevermind, off. Var i min tid heftig Nirvana fan, men Nevermind hørte jeg igjennom to tre ganger..

 

Led Zeppelin IV kan jo også nevnes. Sier ikke at der er _PISS_ men den er overvurdert, nettopp pga Stairway to Heaven. Led/Led var noe helt annet. Den fortjener all ros den får.

 

Beatles - Sgt Pepper. Ja jeg synes det.

 

 

Coldplay - alt.

Audioslave - alt. (Skjønner seriøst ikke poenget)

Turboneger - Alt...JA ALLE PLATENE :)

Lenke til kommentar
Dessuten så vil jeg dra frem:

The White Stripes - White Blood Cells / Elephant

The Strokes - Is This It

The Hives - Veni Vidi Vicious

Franz Ferdinand - Franz Ferdinand

 

SØPPEL, SØPPEL og atter SØPPEL!

Den musikksjangeren der er jo den deiligste ever! Takke seg til rock med litt fart og mening i!

Lenke til kommentar
Devin Townsend - Accelerated Evolution er også blodig overvurdert.

Vil faktisk si den er ganske undervurdert. Tror folk forventa seg et nytt prog-epos i stil med Terria og ble skuffa da de fikk ganske "ordinær" rock/metal. Syns plata er knakende god, flotte melodier. :)

 

Forventninger til Synchestra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...