edge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Audioslave - alt Er det mulig? Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Er nok det ja. men blir på et litt internt grunnlag. Har nemlig noen venner som er helt frelst og som skryter albumene opp i skyene, og får en pequeño aversjon på grunn av det. Synes også Cornells stemme blir enerverende i lengden. Don't shoot! Endret 22. august 2008 av Kristiiin Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er nok det ja. men blir på et litt internt grunnlag. Har nemlig noen venner som er helt frelst og som skryter albumene opp i skyene, og får en pequeño aversjon på grunn av det. Synes også Cornells stemme blir enerverende i lengden. Don't shoot! *ladegrep* Neida.. Er selv en av de som synes Chris Cornell er verdens nest beste vokalist(slått av Eddie Vedder), så dette blir for meg helt uforståelig Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Flott, en tråd der man kan slenge usaklig drit om populere band/artister man av en eller annen grunn ikkje liker sjølv. Kongle Eg synest alt av Nirvana, Oasis og Red hot chili peppers er oppskrytt søppel. Arrh, det var godt å få det ut Synest det er fint eg, at man har forskjellig smak. Og man skal vise andre mennesker så mye respekt at man godtar at andre har andre meninger og liker noe annet enn det man selv liker. Så lenge noen har glede av å høre på musikken til ett band/ en artist så er musikken god. Selv Sputnik og Vikingarna. Musikken deres har gitt mange mennesker mye glede, at eg synest det er rævva dårlig er irrelevant. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jepp, flott med en slik tråd. U2 er den verste jævelskapen jeg kan tenke meg, og med tanke på hvor mange det er som digger dem, er de forferdelig oppskrytte i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jada, U2 har lagd en haug med "killers", men har enda til gode å lage et album som tar livet av en. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Vel, jeg har aldri hørt gjennom et U2-album, så jeg kan egentlig uttale meg noe spesifikt om diskografien deres. Ville bare benytte muligheten til å få ut litt damp. Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Eg synest alt av Nirvana og Red hot chili peppers er oppskrytt søppel. Arrh, det var godt å få det ut Nirvana og RHCP er bare konge. Musikken til RHCP apellerer til nesten alle... Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Nirvana er ganske så oppskrytt syns jeg.. Av en eller annen grunn irriterer det meg at det er så lettspilte sanger :!: Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Nirvana er ganske så oppskrytt syns jeg.. Av en eller annen grunn irriterer det meg at det er så lettspilte sanger :!: ja, for det er jo jævlig viktig at sangene ikke er lettspillte. musikken blir jo mye bedre da. Greit nok, Nevermind er overvurdert, men fortsatt et jævlig bra album. Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band er overvurdert til tusen. Hele gjengen var sikkert høy på lsd når fullførte dette "mesterverket".... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå