Gå til innhold

Tidenes mest overvurderte album

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok det ja. men blir på et litt internt grunnlag. Har nemlig noen venner som er helt frelst og som skryter albumene opp i skyene, og får en pequeño aversjon på grunn av det. Synes også Cornells stemme blir enerverende i lengden. Don't shoot! :)

Endret av Kristiiin
Lenke til kommentar
Er nok det ja. men blir på et litt internt grunnlag. Har nemlig noen venner som er helt frelst og som skryter albumene opp i skyene, og får en pequeño aversjon på grunn av det. Synes også Cornells stemme blir enerverende i lengden. Don't shoot! :)

*ladegrep*

Neida.. Er selv en av de som synes Chris Cornell er verdens nest beste vokalist(slått av Eddie Vedder), så dette blir for meg helt uforståelig :)

Lenke til kommentar

Flott, en tråd der man kan slenge usaklig drit om populere band/artister man av en eller annen grunn ikkje liker sjølv. Kongle :new_woot:

Eg synest alt av Nirvana, Oasis og Red hot chili peppers er oppskrytt søppel. Arrh, det var godt å få det ut :tease:

Synest det er fint eg, at man har forskjellig smak. Og man skal vise andre mennesker så mye respekt at man godtar at andre har andre meninger og liker noe annet enn det man selv liker. Så lenge noen har glede av å høre på musikken til ett band/ en artist så er musikken god. Selv Sputnik og Vikingarna. Musikken deres har gitt mange mennesker mye glede, at eg synest det er rævva dårlig er irrelevant.

Lenke til kommentar
Nirvana er ganske så oppskrytt syns jeg.. Av en eller annen grunn irriterer det meg at det er så lettspilte sanger :!:

ja, for det er jo jævlig viktig at sangene ikke er lettspillte. musikken blir jo mye bedre da.

Greit nok, Nevermind er overvurdert, men fortsatt et jævlig bra album.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...