SkoMedHull Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har strengt tatt lyst til å skrive all musikken Dream Theater noen gang har laget på denne listen. Teknisk flinke gutter, men fy flate så oppskrytt.(Ja jeg er klar over at sekundet jeg legger ut denne posten begynner ca 100 mennesker å planlegge hvordan de skal ende livet mitt:P) Har gjort mitt beste for å høre på de mest annerkjente platene deres, som også ved flere anledninger har blitt kåret til de beste prog-metall-platene i verden, men jeg klarer ikke høre annet enn noen gutter som sitter og prøver å spille så fort de kan og når de en gang i blant slakker ned tempoet blir det ufattelig kjedelig. Hvis noen lurte så har ikke min kritikk av DT med at jeg ikke liker sjangeren, Prog ftw:D Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har strengt tatt lyst til å skrive all musikken Dream Theater noen gang har laget på denne listen. Teknisk flinke gutter, men fy flate så oppskrytt.(Ja jeg er klar over at sekundet jeg legger ut denne posten begynner ca 100 mennesker å planlegge hvordan de skal ende livet mitt:P) Har gjort mitt beste for å høre på de mest annerkjente platene deres, som også ved flere anledninger har blitt kåret til de beste prog-metall-platene i verden, men jeg klarer ikke høre annet enn noen gutter som sitter og prøver å spille så fort de kan og når de en gang i blant slakker ned tempoet blir det ufattelig kjedelig. Hvis noen lurte så har ikke min kritikk av DT med at jeg ikke liker sjangeren, Prog ftw:D Må si meg særdeles enig i det. Fryktelig kjedelig og uinspirert. Prog-fan... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 My Bloody Valentine - Loveless. Mulig jeg kunne fått mer utbytte av dette albumet i dag, men da jeg forsøkte for noen år siden hadde jeg ikke sjanse til å komme inn i dette monotone, "eteriske" fuzzmakkverket. Kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 My Bloody Valentine - Loveless. Mulig jeg kunne fått mer utbytte av dette albumet i dag, men da jeg forsøkte for noen år siden hadde jeg ikke sjanse til å komme inn i dette monotone, "eteriske" fuzzmakkverket. Kjedelig. Enig! Makkverket nådde kun status i sin egen tid, og den tiden måles i uker. Altså er den ikke "episk", og bør forbli begravd i akkuraqt "sin egen tid." Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 1. sett inn alle pink floyd album her2. sett inn alle coldplay album her 3. sett inn alle nirvana album her just my 0.02$ Du var et fantastisk klokt og flott menneske Jonki, er 100% enig. Alle disse tre banda har èn ting til felles, de lager forferdelig musikk, likevel selger de drøssevis med plater. Alle albumene til Nirvana overvurdert? Bleach er jo faktisk det motsatte, undervurdert. Nevermind...ok, kanksje littegrann overvurdert. Samme tilfellet med Pink Floyd, du har the wall og dark side of the moon, de er ikke overvurderte, de fortjener den plassen de har i musikkhistorien osv. Mens f.eks animals og ummagumma og resten er nærmest undervurdert. coldplay har jeg ikke mye peiling på. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 1. sett inn alle pink floyd album her2. sett inn alle coldplay album her 3. sett inn alle nirvana album her just my 0.02$ Du var et fantastisk klokt og flott menneske Jonki, er 100% enig. Alle disse tre banda har èn ting til felles, de lager forferdelig musikk, likevel selger de drøssevis med plater. Når skal folk lære seg at det finnes et fenomen som kalles forskjellig smak? Det meste av Coldplay synes jeg er overvurdert. Kan delvis være enig i at Nevermind er overvurdert, ettersom jeg synes de andre Nirvana-utgivelsene er mye bedre. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 In Utero er det beste Nirvana-albumet, no doubt. Radiohead - OK Computer er tidenes mest oppskrytte album. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 1. sett inn alle pink floyd album her2. sett inn alle coldplay album her 3. sett inn alle nirvana album her just my 0.02$ Du var et fantastisk klokt og flott menneske Jonki, er 100% enig. Alle disse tre banda har èn ting til felles, de lager forferdelig musikk, likevel selger de drøssevis med plater. Alle albumene til Nirvana overvurdert? Bleach er jo faktisk det motsatte, undervurdert. Nevermind...ok, kanksje littegrann overvurdert. Samme tilfellet med Pink Floyd, du har the wall og dark side of the moon, de er ikke overvurderte, de fortjener den plassen de har i musikkhistorien osv. Mens f.eks animals og ummagumma og resten er nærmest undervurdert. coldplay har jeg ikke mye peiling på. I mine øyne er DSOTM kraftig overvurdert med The Wall på en finfin andreplass når det gjelder PF. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 I mine øyne er DSOTM kraftig overvurdert med The Wall på en finfin andreplass når det gjelder PF. +1 Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Metallica - Metallica (The Black Album) Alle albummene før Black Album var bedre! Ganske bra plate, men de andre var mye bedre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Mens f.eks animals og ummagumma og resten er nærmest undervurdert.coldplay har jeg ikke mye peiling på. "Hulk, snufs", du er snill du! Og i tillegg har du så rett! Animals og Final Cut er kraftig undervurderte. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Syns Turboneger - Scandinavian Leather er overvurdert. Turboneger har andre plater som er mye bedre!! Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Mens f.eks animals og ummagumma og resten er nærmest undervurdert.coldplay har jeg ikke mye peiling på. "Hulk, snufs", du er snill du! Og i tillegg har du så rett! Animals og Final Cut er kraftig undervurderte. Faktisk, så tror jeg Animals er mitt yndlings-album av pink floyd Lenke til kommentar
Ori Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tha Carter III. Hvorfor i alledager er det et så genialt album? Er det fordi det der et lite lyspunkt i en nedspylt sjanger? Ikke vet jeg. Jeg vet bare at det ikke er så bra som alle kritikere osv. skal ha det til. Modern day classic... pøh. Spot on! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 In Sorte Diablo av Dimmu. Det er overvuderte greier. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Mens f.eks animals og ummagumma og resten er nærmest undervurdert.coldplay har jeg ikke mye peiling på. "Hulk, snufs", du er snill du! Og i tillegg har du så rett! Animals og Final Cut er kraftig undervurderte. Faktisk, så tror jeg Animals er mitt yndlings-album av pink floyd Vil ikke akkurat sette Animals og The Final Cut i samma bås. Sistnevnte er på grensen til makkverk. Ulidelig kjedelige greier. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Mens f.eks animals og ummagumma og resten er nærmest undervurdert.coldplay har jeg ikke mye peiling på. "Hulk, snufs", du er snill du! Og i tillegg har du så rett! Animals og Final Cut er kraftig undervurderte. Faktisk, så tror jeg Animals er mitt yndlings-album av pink floyd Vil ikke akkurat sette Animals og The Final Cut i samma bås. Sistnevnte er på grensen til makkverk. Ulidelig kjedelige greier. Onde tunger vil ha det til at Final Cut egentlig skulle være med på et annet ulidelig kjedelig album som noen her har sagt heter; The Wall. Stakkars duster, spør du meg ... Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Audioslave - alt Fleet Foxes - den derre nyeste (arcade fire bare litt dårligere IMO) Ingrid Olava - Juliet's wishes - dritkjedelig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Audioslave - alt Alt, bortsett fra debutalbumet! Og hvis du ikke har fått med deg hvilke "rockerøtter" den utgivelsen er basert på, så er du nesten å plassere på en liste over musikkelskere som kan bli "overvurderte". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå