Gå til innhold

Battlefield 2 - Rekruttering til oppegående clan

Anbefalte innlegg

Heisann ;)

Vi søker nye medlemmer til en gjenforent clan, The Last Vikings. Tidligere kalte vi oss Bare Egil Clan og fikk et lite rykte rundt omkring i Battlefield-miljøet.

Vi er en nå rundt en 15 aktive medlemmer med et godt community der folk er hyggelige og koselige med hverandre ;)

Nå som Battlefield 2 endelig er i butikkhyllene, har vi bestemt oss for å satse for fullt på dette glimrende spillet. Vi er allerede med i bl.a. komplett.no-cupen (med 25000,- i premie), samt EB2L (European Battlefield 2 League).

Vi søker flere soldater nettopp fordi vi har hatt noen problemer med å skaffe nok folk til 12vs12-kampene. Det pleier å gå fint, men innimellom er det alltids noen som ikke kan komme, og da blir det fort vanskelig å prøve å skaffe noen erstatninger.

Hva vi ønsker av deg

Vi håper du som søker er en aktiv kar, med interesse for Battlefield 2. Vi ønsker ikke folk som går fort lei spill, eller folk som bare er med "for å se hvordan det er å spille i clan", og så slutter i clanen etter én kamp. Vi håper du blir aktiv i forumet vårt, og også bruker systemet vårt for å melde seg på kamper med glede.

Vi har ingen aldersgrense, yngre smågutter er også velkomne. Men husk, vi stiller et krav til modenhet, det finnes mange unggutter som liker å slenge dritt og ikke vet hvor streken går. Men så lenge du er hyggelig, og positiv, så er det intet problem. Vi ønsker deg velkommen.

Som en liten pekepinn kan jeg si at de fleste i clanen er 16 - 20 år. Vi har noen få karer fra generasjonen over oss unggutter, selvfølgelig er også dere velkomne :p

Vi stiller ikke noe særlig krav til erfaring eller dyktighet. Så lenge du er en aktiv spiller, og en som blir med på treninger så vel som kamper, så er du varmt velkommen hos oss. Vi spiller først og fremst for å ha det gøy!

Vil du vite litt mer om clanen vår, kan du gjerne ta en titt på hjemmesida: http://www.tlvclan.com/

Høres dette ut som noe du gjerne vil være med på, kan du bare fylle ut skjemaet du finner på denne siden: http://www.tlvclan.com/membership.php

Evt. ta kontakt med meg på MSN: [email protected]

Vi venter spent på å høre fra deg :wee:

Mvh.

Michael - [tlv]k-mouse

Endret av mr1989
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

sorry at det tar litt tid å få svart alle søknadene. Vi har fått inn ganske mange av dem, men kommer nok til å fortsette å se igjennom nye.

Skal prøve å svare så fort jeg kan, men skjer en del med alle kampene vi har osv. Også er det alltids en del skoleprøver osv. som må øves på :p

Prøver å snakke med så mange jeg kan så fort som mulig :p Men må jo ha tid til å koze meg litt og ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvis dere ikke får svar med det første er det selvfølgelig bare å mase på meg :) Er fort gjort å glemme vekk noen av de mange søknadene som kommer inn.

Forøvrig søker vi fortsatt nye medlemmer, selv om kravet har blitt justert en del høyere, spesielt på aktivitetsnivå. Fortsatt bare å søke hvis du tror du er klar for å spille i clan.

http://www.tlvclan.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...