Gå til innhold

Hvilken navigasjons pda bør jeg kjøpe?

CAH1

Anbefalte innlegg

Jeg suger når det kommer til å finne frem uansett hvor jeg befinner meg omtrent så derfor vurderer jeg å gå til anskaffelse av en en håndholdt pda med navigasjon.

Jeg har lest litt om gps og TomTom, men har ikke fjerneste anelse om hva jeg bør kjøpe. Kan noen hjelpe som har peiling? Leste om denne da, men den er ikke så billig akkurat: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...1-12157854.html

Det er først og fremst at den har navigasjon som fungerer skikkelig med kart over Bergen som er viktig for meg så om den har kamera og telefon og alt annet bryr jeg meg ikke noe særlig om.

Takker på forhånd for alle tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tittet litt på Garmin 60CS og lurer på om det er noen her som har erfaring med denne.

Hvis noen vet så lurer jeg på hvordan man skriver inn info om hvor man skal hen.

Og jeg lurer på om den fungerer slik at den følger deg hele veien og forteller på forhånd når du skal svinge osv....

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei....

Hvis du kun skal bruke enheten til navigasjon etter vei, anbefales TomTom Go700.

Hvis du skal bruke pda til andre ting, må du finne ut om du har bruk for wlan mm og så finne en egnet pda som du kjøper TomTom5 med bluetooth gps og bilholder.

Sjekk på Tomtom.no og les innlegg i forumet. Det selges også pakkeløsninger, men viktig her som ellers å sjekke litt rundt for beste pris. Netshop.no bruker å ha gunstige priser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...