Pölsa Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Etter å ha testet spillet er det med glede jeg kan medele at det er tidenes fotballspill!! Nye lag, deriblandt en lisensiert utgave av Rosenborg! Andre nyheter som må nevnes er AI til keeperen som er kraftig forbedret, flyten i spillet (ingen lagg), spillererne beveger seg mer naturtro pga fler animasjoner, bedre grafikk generelt, og mer autentisk stemning, hva lyd angår. Man hører spillerene rope og stønne, og plutselig kan en spiller hinke av banen pga en skade han fikk tidligere i kampen. Dommeren er også kraftig forbedret, spesielt med tanke på fordelsparagrafen. Rent spillmessig er det nå vanskelig å bare raide gjennom forsvaret, man må virkelig ta med seg medspillere. Men medspillerene er utrolig flinke til å gjøre løp, komme i posisjon, overlappe og søke etter rom. Noe som var litt frustrerende i PES4 var at spillerene ofte ikke evnet å ta i mot ballen, detter er kraftig forbedret (det gjelder forøvrig duellspillet generelt), de bruker armer og kjemper, sliter og dytter. Og det ser realistisk ut! Jeg hørte noen rykter om at det skulle være vanskeligere å score på langskudd, dette er bare bull. Jeg og kameraten min hadde en hel haug av susere, deriblandt en helvolley fra Adriano med tidenes banan- skru i krysset fra 35 m. Mitt første mål var en Beckham spesial, skrudd frispark i stolpe og inn. Er bare å øve! Men det som slår meg som snodig er at man ikke ser tilskuerene på tribunen under kampen. Det ser urteit ut. Men mulig dette bare gjelder versjonen jeg testet. Er forøvrig PS2 versjonen jeg har. I fullversjon. Jeg skriver mer siden. Mååå bare spille mer! Cheerio! Er det spørsmål, så svarer jeg gjerne! Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 gleder meg noe sykt når kommer den=? Lenke til kommentar
Riq Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Spillet kommer 20. Demoen til PC kan du laste ned herfra: http://pesnorge.net/?side=downloads Endret 8. oktober 2005 av Riq Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ok.. takk spilt demo.. knallbra spil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå