slakken Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Noen som har denne? Lurer på å kjøpe den. I testen til HW.no får den gode skussmål, er det noen andre som har andre erfaringer? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Har hatt den i 3mnd, er meget fornøyd selv om jeg foreløpig ikke bruker DVI inngangen engang. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Løp og kjøp - enig der :smile: Lenke til kommentar
slakken Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 Har dere testet den med spill og DivX? Det er det jeg bruker PC`en mest til.... Lenke til kommentar
Ithron Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Quote: slakken skrev (2002-08-18 22:51):Har dere testet den med spill og DivX? Det er det jeg bruker PC`en mest til.... Har den selv og er veldig fornøyd. Har ikke merket noe problemer i spill. Eneste problemet med divx, er at dersom det er mange som ser, vil noen se på skrå inn på skjermen, og da kan den bli litt mørk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå