lavamakt| Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei.. har tenkt til og bestille big typhoon til pc'n min... men lurer på om den passer på mitt ASUS A8N-E i antec sonata II ?? ER det noen som har erfaringer med ikke boxed kjøler i antec sonata II? Lenke til kommentar
Singularity Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hmm, lurer egentlig på det samme. Har ett nesten ferdigstilt bestillingsprosjekt hvor jeg kun lurer på kabinett/PSU. Vet at 450 W lett trekker varene i handlevognen min men lurer på hvor lenge den gjør jobben med litt ekstra inni og/eller når jeg skal klokke den litt. Har hørt litt rykter om den første sonataen og kronglete PSU bytte... Men kan ikke finne ut hvor jeg har lest dette. Endret 6. oktober 2005 av Singularity Lenke til kommentar
legofred Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har hørt litt rykter om den første sonataen og kronglete PSU bytte... Men kan ikke finne ut hvor jeg har lest dette. Det kan jeg ikke skjønne. Kjøpte riktig nok kabinettet uten PSU, men det var overhodet ingen problemer med å montere dette. Dersom HK er montert kan det være vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå