Nauz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hei, var veldig usikker på hva jeg skulle kalle denne tråden så det er sagt.. en kompis av meg skulle registree(lage bruker) på hw no.. han fylte inn alt og fikk"bruker" passet eller hva det kalles.. og han aktiverte. men når han skal logge til står det: mr.ra$er(hans profilnavn) finnes ikke.. hva er dette for noe? håper på svar,selv om det kanskje var litt utydelig skrevet.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 trur ikke det er lov med slike tegn... ikke skyt meg hvis jeg tar feil... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har alfakrøll i navnet mitt, så det er litt rart at dollartegn ikke skal være lov. Men ja, det kan godt hende at IPB (Invision Power Board, forumet dette forumet bygger på) av en eller annen grunn ikke tillater dollartegn. Men da er det jo egentlig veldig rart at han fikk registrert seg med dollartegn i kallenavnet... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 QUOTE (@kd @ 05/10/2005 : 16:10) Jeg har alfakrøll i navnet mitt, så det er litt rart at dollartegn ikke skal være lov. Men ja, det kan godt hende at IPB (Invision Power Board, forumet dette forumet bygger på) av en eller annen grunn ikke tillater dollartegn. Men da er det jo egentlig veldig rart at han fikk registrert seg med dollartegn i kallenavnet... Det har skjedd før har jeg sett... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Nicket 'Mr.Ra$er' er ihvertfall i brukerdatabasen. Mulig login er case-sensitivt, verdt et forsøk. Edit: Guess. Endret 5. oktober 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 QUOTE (Goophy @ 05/10/2005 : 15:12) Nicket 'Mr.Ra$er' er ihvertfall i brukerdatabasen.Mulig login er case-sensitivt, verdt et forsøk.Edit: Guess. hva mener du med case-sensitivt ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skrive med store og små bokstaver der det skal være. Altså stor 'M' og 'R'. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 QUOTE (Goophy @ 05/10/2005 : 16:09) Skrive med store og små bokstaver der det skal være.Altså stor 'M' og 'R'. Det gikk ikke det heller. ja, da er det vel bare å skaffe ny e-mail adresse og begynne på nytt da.. med ny bruker uten noen spesielle tegn...eller ? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 QUOTE (mr.nauz @ 05/10/2005 : 17:44) QUOTE (Goophy @ 05/10/2005 : 16:09) Skrive med store og små bokstaver der det skal være.Altså stor 'M' og 'R'. Det gikk ikke det heller. ja, da er det vel bare å skaffe ny e-mail adresse og begynne på nytt da.. med ny bruker uten noen spesielle tegn...eller ? Ja, det beste er jo å unngå spesielle tegn. For det første er du jo ganske sikker på at det bør funka da, og for det andre ser det bedre ut. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Login er ikke case-sensitive.. gidder aldri å skrive ZyreX .. så når jeg en sjelden gang logger meg på, er det med zyrex bare.. Men ja, unngå spesial-tegn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg