Datacalibel Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei. Hvordan kan jeg ta vekk emnenee som jeg har skrevet her? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) QUOTE (Datacalibel @ 05/10/2005 : 15:12) Hei. Hvordan kan jeg ta vekk emnenee som jeg har skrevet her? Vanlige brukere har ikke muligheten til å slette emner de har opprettet. Du kan derimot kontakte en moderator ved å bruke report knappen når du er inne på emnet ditt slik at en moderator kan flytte eller stenge tråden din. Hvis du lurer på hvorfor vanlige brukere ikke kan slette trådene sine så finnes det i hvertfall en tråd om dette fra før av i denne kategorien. Endret 5. oktober 2005 av White Fox Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Stemmer bra det White Fox skriver, vi har tidligere hatt flere tråder vedr. dette i denne kategorien du finner de nok ved et lite søk Vil bare legge til at det hører til skjeldenhetene at vi sletter hele tråder, derimot kan vi fjerne innlegg for brudd på retningslinjene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg