brostein Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Prøver igjen siden psilocybe er litt premenstruell i dag... Har en Dell Dimension 6400 som jeg kjøpte i fjor sommer, ønsker nå og selge pc'en og lurer på hva som er en rimelig pris å ta for denne... Intel Pentium 4 2.66 GHz 512 MB RAM NVIDIA GeForce FX 5200 128 MB Intigrert 5.1 lydkort 6 USB porter 52x DVD/CD-RW 3.5 diskett stasjon Microsoft Windows XP home edition 15" DEll flatskjerm modelnr: E151FPb Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) lol :!: hadde akkuratt det smame oppsettet berre 256mb på skjermkortet, det var det samme btw fikk 5500 for det oppsettet :!: det var broren min så kjøpte pc'en EDIT: det var 2.1 lyd på min, og ikkje disketstasjon EDIT 2 : " Prøver igjen siden psilocybe er litt premenstruell i dag..." :!: Endret 5. oktober 2005 av drugis Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hadde ikke gitt 5.5k for den maskina, men det er ikke grenser for hvor dumme folk du finner på finn Du får sikkert solgt den til rundt 5k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå