Gå til innhold

Xcute DV1 som selges av en ikke så smart person

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er dårlig. Har jo ingen garanti når ein kjøper av denne personen. Som jac seier, så kan ein få DV2 for rundt NOK 3500, viss ein kjøper på eBay. Og det er, etter mi meining, folk ein kan stola meir på. Ein kan kjøpe DV2 på eBay av personer som har mange positive tilbakemeldingar, så han som vann budet på QXL har nok kasta 3500 ut av vindauga. Synd å sei.

Endret av rec0n
Lenke til kommentar

Nå holder han på igjen, sjekk her: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=20...um=1&Catg=15708

Høyeste budet er 6800kr, Det stå IKKE åssen modell deter i annonsen,før noen spør om det er Nokia n90 ( Mobilekspert :p ) Da svarer han at det er en xcute dv2.

Han tjener penger på dette, selge mobiler for Svindyre summer, ved og oppgi at mobilen har 6 megapiksler! :nei:

Sleipeste selgeren jeg har sett!

Lenke til kommentar

Likte topic'en i denne tråden! :D

Ellers må jeg si at jeg ikke forstår at noen kan kaste bort pengene sine til denne personen, føltes ikke som om han er en selger man kan stole på så veldig.. når man ser på all manglende informasjon, og ikke så utrolig kundevennlige svar på henvendelser!

Lenke til kommentar

Jeg måtte bare stille han et spørsmål..

Er det mulig i shnylte mer?

Jeg skjønner ikke at det går ann å være så dum at man ikke skriver hvilken mobil det er i annonsen...

"så få orden på det du kjøper..." sier han.

Jaja, sjekk hva spørsmålet mitt er, gleder meg til han svarer! :yes:

Brukernavnet mitt på QXL er Bjørkman, btw

Lenke til kommentar

Dette er jo helt ekstremt!

Ikke bare har han solgt de 2 siste (like) mobilene til samme kjøper, men se hvordan han solgte sin 1. mobil! En dv1. Selgeren "gnager" har blitt overbudt, og så spør han om han kan få overby den som leder auksjonen, for så å betale det han bøy gangen før. Vår venn selgeren, sier ja (!), og "gnager" byr 6000 kroner, og betaler 5600. Kjøperen "reidar" som bøy 5800, blir rett og slett overkjørt!

http://my.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=19969467

dette kan da ikke være lov!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ennå en psycho som skal selge Xcute DV1 på Qxl og påstår at innkjøpsprisen hans er LANGT unna nåværende bud på 2100. Hvor skada er man egentlig? Folk kommer jo faktisk til å oppdage at dette er en mobil som faktisk ikke er så ille dyr, og som mangler ting som man vanligvis bruker.

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=20...um=1&Catg=15705

Håper ingen velger å by videre på denne. Han fortjener rett og slett ikke å få solgt den.

Lenke til kommentar
Det er godt mulig han faktisk har denne(DV2).

Denne kan man greit få tak i hvis man vil. Må da nøye seg med engelske menyer. Kan skaffes for rundt 3000-3500 kroner.

4960487[/snapback]

hvor da?:p

sett den kun på www.hongkongshop.net jeg.. prøvde å sende mail til de, mn der fikk ikke myetil svar..

Lenke til kommentar
Det er godt mulig han faktisk har denne(DV2).

Denne kan man greit få tak i hvis man vil. Må da nøye seg med engelske menyer. Kan skaffes for rundt 3000-3500 kroner.

4960487[/snapback]

hvor da?:p

sett den kun på www.hongkongshop.net jeg.. prøvde å sende mail til de, mn der fikk ikke myetil svar..

5022513[/snapback]

På E-bay har det vært en del til salgs. Ellers hvis søker litt på andre forum vil du finne laaaange tråder om denne telefonen. Der er det også linker til et par shop'er.

Er også noen forumdeltagere som har tatt inn partier og videresolgt disse. Tror prisen på disse var $450-500. Husker prisen i en netshop var $600.

Mener det var på mobile-review jeg fant dette.

Endret av jac
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...