Gå til innhold

Xcute DV1 som selges av en ikke så smart person

Anbefalte innlegg

NB. Dette er ikke en salgsannonse, jeg vil faktisk ikke at denne skal bli solgt på denne måten med den informasjonen. Jeg vil bare vise den til dere.

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=20...um=1&Catg=15708

Her skriver ikke selgeren engang hva mobilen heter før en bruker spør, bare at den har 6 megapiksler og kameraet er i DVD kvalitet og krever 7000 for den. Hvordan stopper man noe sånt som dette. Ser at en stakkar har budt 6800,- for denne, men MAKAN til feilinfo har jeg ikke sett tror jeg.

Dette er det råeste overtrampet. Har meldt ifra til QXL flere ganger.'

Ville bare vise hvilke friheter noen tar seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dettte er rett og slett dårlig gjort av selgeren. Uprofesjonelt! Lurer folk til å kjøpe den dyre mobilen, når man får den mye billigere. Han tjener sikkert en del på å lure folk på denne måten. MEN det er ikke ulovlig dethan driver med.Ingen lover som sier imot det.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Ja, men dette har faktisk kommet fram lenge etter at annonsen ble laget.

Skal ikke la denne annonsen ødelegge livet mitt akkurat, hehe, bare at sånne ting irriterer meg.. I alle fall når en annonse inneholdende feil lurer dumme folk til å spa opp 7 lapper for en mobil uten java og bluetooth, heheheheh

Lenke til kommentar
Ja, men dette har faktisk kommet fram lenge etter at annonsen ble laget.

han burde satt opp en liste med fulle Spesifikasjoner ja. Det synes jeg å :thumbup: Men nå har alle lært til neste gang. Nå skal ikke jeg oppfordre folk til noe ulovlig, men kan jo bare slette brukeren sin hvis man føler seg lurt av han, og ikke bry seg om det. :whistle:

Lenke til kommentar

Det hadde vært mer troverdig hvis han hadde fortalt hvor og hvordan han hadde fått tak i Xcute DV2, som ikke kommer i salg i Norge før desember... Den kan jo være kjøpt i Taiwan (med taiwansk firmware), noe som gjør det litt kronglete å klage...

:!:

Lenke til kommentar

synes nå ikke det at han ikke bruker et bilde han har tatt selv gjør at han har mindre troverdig het. ikke alle har mulighet til å ta et eget bilde å få det opp på dataen.

men eg synes og annonsen ser meget mistenkelig ut.

Lenke til kommentar
synes nå ikke det at han ikke bruker et bilde han har tatt selv gjør at han har mindre troverdig het. ikke alle har mulighet til å ta et eget bilde å få det opp på dataen.

men eg synes og annonsen ser meget mistenkelig ut.

Klar over det, men siden fyren ikke virker så veldig troverdig vet man jo ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...