Gå til innhold

Hvilken årstid liker du best?

Passasjer

Hvilken årstid liker du best?  

232 stemmer

1. 1. Hvilken årstid liker du best?

• Vinter
      66
    • Vår
      24
    • Sommer
      122
    • Høst
      20

Anbefalte innlegg

Sommer uten tvil!

Vinter er et begrep for:

-Skrape is på bil

-Gå istedenfor å sykle

-Kælve på isen

-Mye innesitting (selvfølgelig en annen mening hos de som enten ødelegger seg foran pc'en døgnet rundt, og de som liker å slå seg forderva på nedover ski ol. værsågod...)

-Et hel...e å stå opp

-Svarte natta døgnet rundt

-Iskaldt å dra rundt å "fylle", og man risikerer å fryse ihjel i ei grøft

-Utepils er et fremmedord

-Det motsatte kjønn går rundt som michellinmenn

-Frysing=SMERTE!!!-Smerte=Negativt(For de fleste i alle fall...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sommeren vinner nok knepent foran den herlige vår-følelsen ved å se at det går mot varmere tider, og vinterjakka endelig kan finne sin plass i skapet.

Høst og vinter er vanskelig å rangere..

September, og deler av Oktober pleier jo å være greit, Det er sluttfasen til høsten som er virkelig ille.

På vinteren har vi liksom kommet til det stadiet at snøen har lagt seg, og været ikke er så ufyselig lenger (så fremt det er minusgrader da).

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Høsten er helt klart den fineste årstiden. Da kommer jo alle de fine fargene på bladene frem. Ingen ting er som å se løvstakken dekket av et rød/oransje/gult slør. :love: Regn er en fin ting. Helt personlig er jeg ganske glad i regn. Følelsen av kalde dråper som slår i ansiktet er bare fantastisk. Jeg er en veldig varm person. Det vil si at jeg alltid er så ufattelig varm. Sommrene kan ta knekken på meg. Når temperaturen kommer opp i nærmere 40 grader i Italia osv. blir ejg helt ødelagt. Derfor er høsten fin. Vind mot ansiktet er heller ingen dårlig ting. Når det er blåsete ute føler jeg meg ganske fri, nesten som en fugl mellom skyene. Veldig god følelse.

Vinteren kunne vært en fin årstid, hvis det ikke var for at jeg bodde i Bergen. Her har vi nesten aldri skikkelige vintre. Her er det bare veier fulle av is, slaps og annet gørr. Hater det noe intenst. Det eneste positive er temperaturen. Som før sagt, er jeg en veldig avrm person. Mens andre gjerne holder på å fryse huet av seg, har jeg det veldig godt.

Våren er vel ok. Har ingen spesielle tanker om den. Bortsett fra at du selvfølgelig får se liv bli skapt. Fine blomster i mange nydelig farger.

Snorre :)

Lenke til kommentar

AHH JEG GLEDER MEG TIL VINTER :D

Første sesong med moped, og etter all snakk og videoseing over herjing på is og snø har jeg bare mer og mer lyst på vinterføre :D

Sommer har mest negative sider :p

- varmt og ekkelt

- Lei av å jobbe

- Ødelegger døgnrytmen

Vinter positive ting

- Herjing av all slags :D (Moped, snowboard, ski osv)

- Koselig å sitte inne med venner og se ut på det grå føret, noe av det beste jeg vet er å komme til en god og varm peis og varmt drikke.

- Artig å herje i snø med venner og veninner :!:

Lenke til kommentar

• Sommer
  • Vår
  • Høst
  • Vinter

Sommeren er desidert best fordi da er det varmt i lufta og vannet.

Vår er fint fordi da er vi ferdig med vinteren, kulda og snøen.

Grunnen til at høst er bedre enn vinter er fordi det ikke er så kaldt, ellers er høsten rimelig trist. Det er også litt digg å sitte inne med en god film når det regner som faen ute :p

Vinteren er værst av alle med den forferdelige kulda. Og jeg hater å måtte fyre i peisen hver bidige dag. Måking av snø er også forferdelig kjedelig, og at man må kjøre som bestefar på veien. Det er kanskje litt kos i juletider og når vinteren er på sitt beste med masse snø og ikke mer enn -10º men ellers er vinteren generelt ræva.

En annen ting med vinteren er at jeg har fått vinterdepresjoner de to siste åra :S Fatter ikke hvorfor... pleier sjeldent å deppe (unntak: fyllenerver) men det er utrolig slitsomt fordi man aldri får gjort noe. Bare stirrer i veggen.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
-Et hel...e å stå opp

-Svarte natta døgnet rundt

-Iskaldt å dra rundt å "fylle", og man risikerer å fryse ihjel i ei grøft

-Utepils er et fremmedord

-Det motsatte kjønn går rundt som michellinmenn

-Frysing=SMERTE!-Smerte=Negativt(For de fleste i alle fall...)

:thumbdown: Winter for the LOOSE :thumbdown:

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Våren er fantastisk. Endelig er man ferdig med 4 måneder meg sørpe og sludd. :-D

#1. Vår

#2. Sommer

#3. Høst

#4. Vinter

Trondheim i et nøtteskall... :p Vestlandet i det hele tatt har ikke så bra vinter.

Jeg stemte på vinteren, mest fordi jeg får vinterstemning av å se ut på mørket akkurat nå...

Jeg elsker sommeren også, så uskyldig og lys og mild.

Våren er opptakten til hele herligheten, og uten den, ingen sommer. Veldig morsomt å se at alt våkner til live. Elsker våren.

Elsker høsten også. Men bare av og til. Lettere å bli deppa om høsten. Mørkt... regn... Dødens årstid, for å være litt melodramatisk...

Så i oppsummering: Vinter, vår og sommer supert.

Høst supert. men litt ikkesupert også.

stemte vinter bare pga en sinnsstemning.

klarer ikke å bestemme meg....

Lenke til kommentar

Vinteren var fin når jeg var liten. De siste åra har den vært kjip. Ozonlagtull gjør at tempraturene gjevner seg mer ut, og det er kaldt nok til at det er glatt og 323'en fra 84 ikke vil starte, men ikke kaldt nok til at det kommer mer enn 20 cm snø :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...