Gå til innhold

Hvilken årstid liker du best?

Passasjer

Hvilken årstid liker du best?  

232 stemmer

1. 1. Hvilken årstid liker du best?

• Vinter
      66
    • Vår
      24
    • Sommer
      122
    • Høst
      20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker sommer best, fordi da har jeg lang ferie, det er varmt og godt, og jeg elsker å bade. ( men bare i ferskvann )

Vinter kommer som en god annenplass, fordi jeg har ikke så mye imot kulde, og skal mer til for at jeg fryser.

Snøballkrig/bygge store snøhuler, er jo også morsomt.

Men da trengs det jo mye snø.

Vår kommer på en tredjeplass, fordi da nærmer det seg sommer, og det begynner å bli varmt i bakken. En smilende tid av året.

Høsten kommer da på en fjerdeplass, og den er for det meste bare trist og lei. Men når det er sol, er det fine farger i skogen.

Oppsumering:

1 Sommer

2 Vinter

3 Vår

4 Høst

Lenke til kommentar

Våren. Men selvsagt har alle årstider sin sjarm. :) Men jeg velger våren som min favoritt nr.1 fordi det blir varmere og man er i ferd med å bli ferdig med en lang vinter. Men som sagt, jeg liker alle årstidene. Det er de andre årstidene som gjør en årstid til det den er. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
  KaYcH skrev:
Vanskelig å si. Enten er det vinter eller sommer. Jeg tror nok at jeg holder en liten knapp på sommeren. Det er også vanskelig å skille på tredje- og fjerdeplassen. Jeg tror kanskje at vår kommer før høst.

1. Sommer

2. Vinter

3. Vår

4. Høst

samma rekkefølge som meg :w00t:

Lenke til kommentar

Hmm...kunne jo sagt sommeren, men det blir så utholdelig varmt, at det nytter ikke å sitte på lan da(eller foran dataen generelt).

Fordelen med sommeren, er at du kan trene ute, og det er ingeting som å gå på rulleski en sommerdag!

Høsten inneholder altfor mye vind og regn, at den er igrunn bare en fase mellom sommer og vinter som gjerne kunne vart kortere enn den gjør nå.

Våren er jo fin, med alle blomstene og alt plantelivet som begynner å våkne til.

Da gjenstår det vinteren, og den foretrekker jeg fordi det er fint ute, og fordi jeg liker å fyre med ved! (god lukt i huset)

Dessuten er det mye deiligere å sitte inne ved peisen og drikke varm kakao og se på film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...