fudun Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei, jeg ble nettopp oppringt av et par stressede mødre som oppdaget at en lærer chatter med de 10 år gamle sønnene deres om svært upassende ting. I farten hadde hun som var tilstede klart å lukke vinduet, og loggen er ikke aktivert. Hun skal sende meg en .tmp-fil hun har funnet fra riktig tidspunkt, men jeg aner ikke hva som kan finnes i den. Er det noen som har noen tips på hvordan vi kan ta denne personen? Vi har identiteten, men mangler beviset. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Gå til politiet! Hva skal 60 000 fjortiser hjelpe deg med? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg mener at microsoft logger alle samtalene som går gjennom messenger, kontakt politiet så vil få infomarsjonen dere trenger av microsoft... Lenke til kommentar
fudun Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hadde vært greit å ha noe å slå i bordet med, dessuten kunne jeg godt tenkt meg å se hva fyren skriver til nevøen min før jeg bestemmer hva som skal gjøres videre. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Aktivere logg og "ta han" neste gang han prater? Virker enklest det. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 vist loggen på maskina ikke er aktiver og de ikke har lagt inn den pluss saken som logger og herjer rundt i bakgrunn, bør du nok aktivere den slik at dere kan se det om det gjentar seg;) eller gå til politiet og høre hva de anbedfaller Lenke til kommentar
fudun Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Vel, logging er aktivert, men jeg tror kanskje ikke det er aktuelt å la de fortsette å chatte der. Gutta synes ikke det var så kult de heller. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 microsoft logger alt man skriver på msn, så det er bare å ringe Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vel, logging er aktivert, men jeg tror kanskje ikke det er aktuelt å la de fortsette å chatte der. Gutta synes ikke det var så kult de heller. Du får låne hotmail-adressen dems, og prøve å prate med han du da. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 skjønner ikke at noen gidder å være pedofile heller jeg. Det mener jeg virkelig. Er jo ikke noe penger å tjene på det, dessutten kan de ødelegge for både Barna og foreldrene deres. Men trådstarter: har de aktuelle barna sakt noe om de som skriver til de har logging på msn? æsj, det går vel ikke allikevel. Eller går det kanskje an å få tak i loggen uannsett hvilken maskin man er på uannsett hvilken konto man er logga på? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 skjønner ikke at noen gidder å være pedofile heller jeg. Det mener jeg virkelig. Er jo ikke noe penger å tjene på det, dessutten kan de ødelegge for både Barna og foreldrene deres.Men trådstarter: har de aktuelle barna sakt noe om de som skriver til de har logging på msn? æsj, det går vel ikke allikevel. Eller går det kanskje an å få tak i loggen uannsett hvilken maskin man er på uannsett hvilken konto man er logga på? Loggen følger ikke messenger nei, loggen blir logget på den maskinen den blir logget på, og ingen andre steder. Dersom logging er aktivert, skal loggen ligge i C:\Documents and Settings\brukernavn\Mine dokumenter\My Received Files\Logg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå