Gå til innhold

Spore en ikke logget Messenger samtale (pedoalarm)

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg ble nettopp oppringt av et par stressede mødre som oppdaget at en lærer chatter med de 10 år gamle sønnene deres om svært upassende ting. I farten hadde hun som var tilstede klart å lukke vinduet, og loggen er ikke aktivert.

Hun skal sende meg en .tmp-fil hun har funnet fra riktig tidspunkt, men jeg aner ikke hva som kan finnes i den.

Er det noen som har noen tips på hvordan vi kan ta denne personen? Vi har identiteten, men mangler beviset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner ikke at noen gidder å være pedofile heller jeg. Det mener jeg virkelig. Er jo ikke noe penger å tjene på det, dessutten kan de ødelegge for både Barna og foreldrene deres.

Men trådstarter: har de aktuelle barna sakt noe om de som skriver til de har logging på msn?

æsj, det går vel ikke allikevel.

Eller går det kanskje an å få tak i loggen uannsett hvilken maskin man er på uannsett hvilken konto man er logga på?

Lenke til kommentar
skjønner ikke at noen gidder å være pedofile heller jeg. Det mener jeg virkelig. Er jo ikke noe penger å tjene på det, dessutten kan de ødelegge for både Barna og foreldrene deres.

Men trådstarter: har de aktuelle barna sakt noe om de som skriver til de har logging på msn?

æsj, det går vel ikke allikevel.

Eller går det kanskje an å få tak i loggen uannsett hvilken maskin man er på uannsett hvilken konto man er logga på?

Loggen følger ikke messenger nei, loggen blir logget på den maskinen den blir logget på, og ingen andre steder.

Dersom logging er aktivert, skal loggen ligge i C:\Documents and Settings\brukernavn\Mine dokumenter\My Received Files\Logg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...