Zer0d Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hei. Jeg har Creative Soundcard Audigy 2 ZS (http://psdata.no/ps.asp?it=108615&mlevel=010900) og har lyst til og koble PCn til hjemmekino forsterkeren min(KENWOOD). Hvordan kabel trenger jeg for og koble de sammen? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304809&cks=SER du kan buke en slike en, minijacken inn i digital out på lydkortet og en av de aqndre på den coaxiale innganen på reciveren Lenke til kommentar
Zer0d Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 har en slik kabel fra før av eller jeg bruker en sånn nå men har ikke greid og få digital gjennom den enda....ok skal prøve og finne ut av hvordan jeg får det til med den.. Lenke til kommentar
Zer0d Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er to oransje inganger bakt på resiveren.. Det står Digital In(VIDEO/MOTITOR og DVD)....Skal jeg bruke både den rød og den hvite på kabelen? Lenke til kommentar
Zer0d Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Nå er kabelen kobla til Digital Out Jack på lydkortet....og er ikke helt sikker på hvor det skal på resiveren....prøver meg fram.. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 på forsterkeren min så har jeg en oransj inngang bakpå forsterkeren under den står det coaxial elns, inn der skal du ha enten den røde eløler den hvite,hvis det ikke kommer lyd med den hvite så bruker du den røde, og omvendt. også må du sette på digital output på innstillingene på pc'n. slik at den sender det digitale signalet. hvis du skjønner hva jeg mener, også må du jo stille inn forsterkeren til å motta signalet fra datamaskinen. dette er ihvertfall slik jeg har gjort det på denon reciveren min. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har gjort det helt likt jeg også, er foresten den hvite rca kontakten jeg måtte bruke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå