Sweet Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Jul skal IKKE begynne før i desember! kjedelig du er a syns det er greit og ha noe og glede seg til jeg, men det er vel opp til hver enkelt det da Endret 5. oktober 2005 av Neon-Sweet™ Lenke til kommentar
wilai Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan kan dere ha julestemning nå? jeg har ikke hatt det siden jeg var 12.Går jo i shorts og t-skjorte ute ennå jo du er jo varmblodig da går i shorts og t skjorte 24/7 men jule stemning er en bra ting, uansett hvor tidlig den kommer eg au gjer det av og til men det begynne å bli kaldt nå så eg går med jakke mer nå Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har ikke hatt julefølelse siden jeg fant ut at julenissen fantes, altså fem år siden. Julen er stress, i tillegg til at det er veldig dyrt. Har ikke hatt julefølelse siden jeg fant ut at julenissen fantes? Kanskje du mente: Har ikke hatt julefølelse siden jeg fant ut at julenissen ikke fantes You heard me! Neida. Takk for at du rettet på meg der. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jul skal IKKE begynne før i desember! kjedelig du er a Kanskje det, men...viss det forsetter slik det er nå kommer jeg til å hate julen før jeg er 20. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Dobbel post Endret 5. oktober 2005 av haddis Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er ikke lenge før vi feirer jul midt på sommeren Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Som sagt, jeg shoppet typiske juleting på Harrods i August, før skolestart... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg nekter å lese noe av denne tråden. NEI DET ER IKKE SNART JUL. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ønske hu eg lige te jul Deiligste damå eg har troffe någen gang Uansett, Jul bler det ikkje før i Desember, 24 Desember tror eg faktisk Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Noe særlig før første søndag i advent synes jeg ikke folk bør komme i ordentlig julestemning... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg hater jul. Jeg ønsker meg munnharpe. jeg VIL ha munnharpe! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Noe særlig før første søndag i advent synes jeg ikke folk bør komme i ordentlig julestemning... Enig. Syns ikke det er noe vits i å ta av allerede, iallefall.. Skal kanskje ha vakttjeneste i jula. Håper jeg slipper. Ellers ser jeg jo frem til det.. Endret 5. oktober 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg nekter å lese noe av denne tråden. NEI DET ER IKKE SNART JUL. Ønsker deg velkommen tilbake i desember då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå