Share the pain Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du vet at antall poster ikke blir større når du poster i off-topic?Og det er tre måneder til det er jul. I forhold til hardware så er jo jul off topic...? Så hvor ville du jeg skulle ha posta det då Det var et hint om at du ikke behøver å spamme ned din egen tråd. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Håper sterkt på ein ny iPod, da den gamle begynner å bli forholdsvis slitt no. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Liker ikke julebrus, spiser ikke pepperkaker ( med mindre det er pepperkakehuset vi har laget ) og skal holde ut et halvt år uten godis og brus. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Liker ikke julebrus, spiser ikke pepperkaker ( med mindre det er pepperkakehuset vi har laget ) og skal holde ut et halvt år uten godis og brus. Kjipt..... så begynn og spis og drikk det.... ikke ta snope regler seriøst i juletiden... det som teller er hva du spiser resten av året Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 "Fremtiden i våre hender" demonstrerer mot Nidar Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Liker ikke julebrus, spiser ikke pepperkaker ( med mindre det er pepperkakehuset vi har laget ) og skal holde ut et halvt år uten godis og brus. Kjipt..... så begynn og spis og drikk det.... ikke ta snope regler seriøst i juletiden... det som teller er hva du spiser resten av året får penger for det, og er snart halvveis uansett. gir meg ikke midt i. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Julestemning, nå? Dere er altfor sent ute, Harrods åpnet sin juleutstilling i august. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Liker ikke julebrus, spiser ikke pepperkaker ( med mindre det er pepperkakehuset vi har laget ) og skal holde ut et halvt år uten godis og brus. Kjipt..... så begynn og spis og drikk det.... ikke ta snope regler seriøst i juletiden... det som teller er hva du spiser resten av året får penger for det, og er snart halvveis uansett. gir meg ikke midt i. Bra stå på, men husk at det er ekstra tungt og holde seg i juletider. Men klarer du det... så er du god Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jul skal IKKE begynne før i desember! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jul skal IKKE begynne før i desember! Korrekt! Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Seriøst? Det er begynnelsen av oktober, høsten har jo så vidt begynt jo.. Det er da for pokker ikke kort tid til jul? Jula begynner i desember, ikke oktober! Altså, bladene har jo så vidt begynt å falle fra trærne.. Har en slags følelse at en del folk bare "hopper" over høsten og at året er vinter, vår, sommer og jul. Hvor ble høsten av? Har ikke begynt å tenke på hva jeg ønsker meg til jul ennå jeg, og julestemninga kommer som regel ikke før det er snø, med andre ord: den kommer sjeldent, men dersom den mot all formodning kommer, er jula er over.. <3 Høst <3 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg vil ikke starte en diskusjon om når Jula begynner men det stemmer det at jule følelsen egentlig ikke kommer før snøen... men siden det er noe vi ikke ser så ofte lenger så teller ikke det så mye... Men snø er absolutt velkommen... ingenting som en hvit jul! SÅ OM DET HØST... det regner jo hele året....i Bergen Poenget er bare det at julen er på vei... som nevnt tidligere julebrus og kakemenn Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg gledre meg veldig til jul. *ønsker seg ny harddisk* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vet ikke ka som feiler meg men når høstferien er kommet får jeg bare en enorm jule følelse, akkurat som de siste årene.... Nå gleder eg meg til julebrusen og kakemennene som pleier vel å komme i slutten av oktober. Bakgrunnen, Screensaver og Bot Screen har måtte lide grunnet min sterke julefølelse! Noen andre her som gleder seg til jul? Akkurat likt her, bare at jeg ikke får noen spesiell julefølelse av høstferien - mer det at sommeren er over (da tenker jeg at det ikke er lenge til jul). Ellers har jeg begynt å planlegge hvilke julesanger som skal brennes på CD, og det hender at jeg ikke greier å dy meg fra å tjuvstarte litt ved å høre på Britney Spears - My Only Wish This Year og Oslo Gospel Choir - En stjerne sinner i natt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 HELDIGGRIS! Hadde ikke jewlefølelse i det hele tatt i fjor. Fantes ikke snø, og tja...julefølelsen kom ikke. Den har ikke kommet i år ennå. Er fortsatt grønt/gult/rødt ute, så. Word. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Har ikke hatt julefølelse siden jeg fant ut at julenissen ikke fantes, altså fem år siden. Julen er stress, i tillegg til at det er veldig dyrt. EDIT: Julenissen finnes ikke. Endret 5. oktober 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
galskab Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ønske listen min er: -penger Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Har ikke hatt julefølelse siden jeg fant ut at julenissen fantes, altså fem år siden. Julen er stress, i tillegg til at det er veldig dyrt. Har ikke hatt julefølelse siden jeg fant ut at julenissen fantes? Kanskje du mente: Har ikke hatt julefølelse siden jeg fant ut at julenissen ikke fantes. Endret 5. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan kan dere ha julestemning nå? jeg har ikke hatt det siden jeg var 12.Går jo i shorts og t-skjorte ute ennå jo du er jo varmblodig da går i shorts og t skjorte 24/7 men jule stemning er en bra ting, uansett hvor tidlig den kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå