Gjakmarrja Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Vet ikke ka som feiler meg men når høstferien er kommet får jeg bare en enorm jule følelse, akkurat som de siste årene.... Nå gleder eg meg til julebrusen og kakemennene som pleier vel å komme i slutten av oktober. Bakgrunnen, Screensaver og Bot Screen har måtte lide grunnet min sterke julefølelse! Noen andre her som gleder seg til jul? UPDATE: Skriv ned den ENE tingen dere absolutt ønsker dere av alt på jord til jul! Til admins og moderatorer: Dette er vel egentlig en chatte tråd om alt som har med jul og gjøre... Hva som gjør at folk ja gleder seg til jul... Endret 5. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 yes jeg gleder meg til jul begynt og skrive ønskeliste jeg Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 HELDIGGRIS! Hadde ikke jewlefølelse i det hele tatt i fjor. Fantes ikke snø, og tja...julefølelsen kom ikke. Den har ikke kommet i år ennå. Er fortsatt grønt/gult/rødt ute, så. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har ikke hatt julefølelse på over 4 år, blir vel sikkert ikke noe denne jula heller. Snø har vi nok av, kanskje alt for mye. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Veeeel, er ikke det litt tidlig? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tidlig jo. Har fortsatt sommerfølelse jeg. Går i shorts enda. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Veeeel, er ikke det litt tidlig? Neida julen er der før du får snudd deg:P Var litt vanskelig å holde jule ånden i fjor... spes når det var 2 grader blåste og regnet pisket meg i tryne så det gjorde ondt... men så bor i eg i bergen då Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 det er bare oktober ennå jo!!!! jul er stress, påske er bedre... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 det er bare oktober ennå jo!! jul er stress, påske er bedre... Julebrusen kommer faktisk i slutten av oktober, så det er ikke så tidlig! :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 jul er stress, påske er bedre... Spesielt når 6. april også er påske! For meg er jul det å kjøpe gaver til andre og fri.. Er ikke akkurat det store!=/ Til jul ønsker jeg meg absolutt noe til dataen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) joda.. jul er knall.. god mat, og kansje noe fett datastash i en av julepresangene jula var bedre før da jeg var mindre edit: nå synes jeg nyttårsaften er morsommere.. sprenge noen gamle 75mhz'er Endret 5. oktober 2005 av complexity Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg sitter foran dataen tja hele dagen, hver dag... så samme her noe til dataen Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du vet at antall poster ikke blir større når du poster i off-topic? Og det er tre måneder til det er jul. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jul suger..Har ikke hatt julefølelse siden 2000 elns Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Julefølelse? Er du svimmel? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Julefølelse? Er du svimmel? Jule stemning, og ja. Jeg er litt svimmel og avslappet. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Julefølelse? Er du svimmel? :!: Neida... bare gleder meg til jul... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan kan dere ha julestemning nå? jeg har ikke hatt det siden jeg var 12. Går jo i shorts og t-skjorte ute ennå jo Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Du vet at antall poster ikke blir større når du poster i off-topic?Og det er tre måneder til det er jul. I forhold til hardware så er jo jul off topic...? Så hvor ville du jeg skulle ha posta det då Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan kan dere ha julestemning nå? jeg har ikke hatt det siden jeg var 12.Går jo i shorts og t-skjorte ute ennå jo Du må ta deg tid til å kjenne etter... Føle, se og slappe av... i lunsjen så tar du deg en julebrus og en kakemann mens du mimrer over hvordan julaften kommer til å bli! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå