olegunnaro Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg synes bildet ble for mørkt, men ellers var det fint. Lenke til kommentar
jensen2 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Fin symmetri, men jeg synes også at bildet ble alt for mørkt Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Dette er kjempebra. For mørkt? Nei absolutt ikke. Den mørke/svarte undersida av bruene er helt essensiell for å få den stemninga du har klart å skape. Symmetrien er også bra, men ville trolig blitt enda bedre hvis de horisontale linjene hade vært helt horisontale. Nå heller bildet litt mot venstre, slik jeg oppfatter det. Men et riktig så bra bilde Lenke til kommentar
engekri Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Som vanlig så må jo noen kommentere at horisonten er skeiv. Men ellers var et tøfft. Har tenkt på å ta et lignene bilde, men har aldri kommet så langt! Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Som vanlig så må jo noen kommentere at horisonten er skeiv. Men ellers var et tøfft. Har tenkt på å ta et lignene bilde, men har aldri kommet så langt! Vel, det blir lite eksponering av å tenke. Handling må til. Og som vanlig, holder du kamera riktig, unngår du ubehagelige kommentarer. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Horisonten og brosøylene er skjeve ja, ser det nå. Skal rette opp hvis jeg gidder, evt ta bildet på nytt. Glemte horisonten i all fjerningen av skilt osv. Ellers takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Sinnsykt kult bilde, passet perfekt med sort/hvitt også. Jeg rettet opp horosonten her, og lagde bilde til duotone med litt gulstikk. bigk Lenke til kommentar
synsing Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Gulstikk på det bildet ble Synes det fremhever den litt industrielle følelsen jeg var ute etter i svarthvitt og høye kontraster Takk for horisont-hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå