Kannern Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har et D-Link AirPlus G+ DWL-G520+ Wireless PCI kort og en speedtouch 585i router fra NGT. Delta 4500 (4 500/600 Kbps) linja. Men hele tiden blir jeg koblet fra internett og ingen på nettverket (vi er 3stk) finner hverandre. Internett går ofte veldig tregt, ikke i nærheten av den hastigheten vi skal ha. Så fort man begynner å laste ned noe som nesten når 4 500Kbps så klikker linja og ved enkelte sider hopper internett konsekvent ut! Dette er veldig irriterende Noen her som har noen anelse på hva problemet kan være? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det med at dere ikke finner hverandre tror jeg er på grunn av brannmurer. Har du prøvd og koble til routern med kabel. Se om det samme hender da? Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Alle har skrudd av windows brannmuren. Men Norton brannmuren er fortsatt på. Men det har jo ikke vært et problem før når vi ikke hadde trådløst nettverk. Er en som er koblet til ruteren med kabel nå.. skal prøve å oppdatere firmwaren til ruteren. Har aldri vært noen problemer når vi hadde vanlig nettverk med kabler. Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Har prøvd å oppdatere firmwaren nå, men installajonen finner ikke ruteren.. LOL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå