knutinh Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 S2IS ser veldig greit ut. Utenom mulighet til å bytte linse, hva er drawback ved å gå for et sånt et kontra ekte SLR? Jeg ser for meg generell kvalitet, zoom ? Jeg vil gjerne ta best mulig bilder, og ha muligheten til å skru på alt selv. Jeg er spesielt interessert i ok vidvinkel. Hvis et kamera hadde hatt alt dette og dessuten fantastisk bra video (ekskluderer seff SLR) hadde det jo vært glimrende... mvh Knut Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 S2IS ser veldig greit ut. Utenom mulighet til å bytte linse, hva er drawback ved å gå for et sånt et kontra ekte SLR? Jeg ser for meg generell kvalitet, zoom ? Jeg vil gjerne ta best mulig bilder, og ha muligheten til å skru på alt selv. Jeg er spesielt interessert i ok vidvinkel. Hvis et kamera hadde hatt alt dette og dessuten fantastisk bra video (ekskluderer seff SLR) hadde det jo vært glimrende... Optikk og bildebrikken er mindre, og dermed blir generell bildekvalitet dårligere enn et speilrefleks med standard optikk. Speilrefleks er også raskere på respons og autofokus, og du har flere og lettere tilgjengelige funksjoner for mer manuell fotografering. Det er mange fordeler, men spørsmålet er om du trenger et speilrefleks. Det er tross alt en del større og tyngre, og kanskje du velger å ikke ta det med noen steder der et noe mindre kamera hadde fått lov til å bli med. Alt er opp til deg selv. Speilrefleks er bildekvalitet og følelse. Kompaktkamera er allsidighet i en liten pakning. Lenke til kommentar
kaffelars Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er mange fine funksjoner på S2IS, men hvis du er spes interessert i bra vidvinkel er ikke dette noe for deg. Vidvinkelen på dette kameraet er ikke noe å skryte av... S2IS bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå