-kristoffer- Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er det noen her som har skikkelig peiling som kan si om dette er ekte eller ikke? http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=322 Det ser jo sinnsykt bra ut. Men jeg syns det er litt for "bra" ut (hollywood) til at det kan være ekte. Og så likte jeg ikke helt lyden av meteoren. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 den er fake som få da... ingen som står så nerme en meteoritt overlever! + at lyd og bildeeffekter åpenbart er redigert\manipulert Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg mener det er en reklame for Toyota. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 CMOTDibbler skrev: Jeg mener det er en reklame for Toyota. Men uansett, Det er fake... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Veldig fake, en ekte meteor på den størrelsen ville nok ha skada bittlelitt mer enn det der... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 en meteor men en radius på 100m er i stand til å utslette alt liv på jorden. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det mår være en forjævlig tung meteor da. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 nope, kun vanlig stein, men det treffer med en så sinnsyk fart og kraft, at det vil utslette alt liv. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 DurinVIII skrev: Veldig fake, en ekte meteor på den størrelsen ville nok ha skada bittlelitt mer enn det der... det tenkte jeg også.. ødeleggelsene etter en så stor meteor hadde vel vært mye større Lenke til kommentar
lodott Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er sikkert reklame for bilen...den blir truffet av meteoren og kjører videre fint etterpå. Det finnes en annen og...(sikkert samme type) pickup som blir dyttet utfor et stup og kjører videre etterpå uten en skramme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå