DuckDuckGoose Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 skal kjøpe meg et nytt HK, men blir ikke klok av alle som nevner alle mulige slags HK.. aner ikke hva jeg skal kjøpe lenger.. men tenkte å kjøpe et skjermkort med PCI-E, og fra før har jeg en AMD 3200+ venice. skal ha SATA harddisk og dvd-rom og dvd-brenner. har trådløst nettverk her hjemme, så må ha noe som støtter det også (eller bare kjøpe en USB nøkkelsak..) skal ha 2x512 corsair ram og ellers så satser jeg på et så lydløst system som mulig.. altså ikke mange vifter som støyer.. og så billig som mulig! takker for svar! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvis du skal ha det så billig og stille som mulig,så ta en titt på Asrock 939DUAL-SATAII. Det koster bare 545 kr. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 takk for tipset! har sett litt på hket, men er ikke helt overbevist.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Gigabyte GA-K8NF-9 nForce4-4X er også et billig hovedkort med passiv kjøling. Jeg har bygd 2 pc'er med det kortet og det har fungert glimrende. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Asus A8V-E Deluxe har trådløst nettverkskort innebygd på hovedkortet... Har dette og er kjempe fornøyd med det... Er dønn stabilt... EDIT: Koster ca. 1100 kr + at man burde bytte den lille chipsetvifta, fordi den bråker noe inni h*****... Endret 6. oktober 2005 av Trussl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå