SPRCO Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hjelp! Det har skjedd et eller annet med tastaturet mitt som gjor saann at jeg ikke kan skrive de tre siste bokstavene i alfabetet. For aa lage sporsmaalstegn, maa jeg trykke paa Shift + - Hvordan kan jeg fiske dette? EDIT: dette var kanskje feil forum ogsaa.... Endret 5. oktober 2005 av NoElite Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du kan antageligvis 'fiske' det ved å bytte tilbake til norsk tastaturinstilling istedenfor engelsk (eller hva du nå har valgt). Se om du har et lite (blått med hvit tekst) ikon nede til høyre i windows der det står EN (engelsk)- velg NO (norsk) som standard istedenfor. Og så anbefaler jeg deg å velge riktig forum neste gang - dette er et spillforum. '--> Spill --> Diskuter spill og tilbehør - PC' burde være ganske opplagt Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja, jeg har et lite ikon i hoyre hjorne ja. Naar jeg klikker paa det, kan jeg bare velge English eller United States International. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hadde du tilfeldigvis reinstallert windows da dette skjedde? Prøv: control panel --> Reginal and Language Options --> Languages arkfanen --> klikk 'details' Der kan du enten velge norsk språk (hvis installert), eller installere det. Dersom du har norsk windows, klarer du sikkert å oversette linjen over til norske menyvalg Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Det gikk! Tusen takk for hjelpen EDIT: Naar jeg skriver i word o.l. virker det, men ikke naar jeg skriver paa dette forumet Endret 6. oktober 2005 av NoElite Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Merkelig. Sjekk om language-baren (NO/EN) endrer seg nede når du er i forumet. Det er mulig å endre den vha tastekombinasjoner, men husker ikke hvilke i farten. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Nå virker det Takk for hjelp! Endret 7. oktober 2005 av NoElite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå