Gå til innhold

I dag skal jeg drepe "kontorstolen" min!! *følg med*

Arctic

Anbefalte innlegg

Vet dere hva som skjer med datastoler som ikke tilfredstiller eieren sin? Som forårsaker ryggsmerter og maaaaange lange våkenetter?

Gir man de bort? NEI!

Havner de hos en bruktbutikk? NEI!

Selger de på QXL? NEI!

Nei gutter...Den stolen skal havne i stolhelvete i dag! :evil: Jeg er så sat** forbanna på det mølet nå, og jeg unner ingen andre det ubehag den har tilført meg. Så i ettermiddag skal jeg dynke dritten med diesel, og sette fyr på den!

*Håper gassliften eksploderer! muhahhahaaa*

Synd jeg ikke har kamera, dere skulle gledelig fått sett før, under og etter resultatet. Jeg kommer tilbake med rapport senere i dag.

Arctic: Trøtt og forbanna.

[ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-08-18 16:32 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehhhh.... Ikke dynk den i diesel, det brenner ikke... Dvs, du klarer ikke å få fyr på det med en vanlig lighter, det må mye mer varme til. Bruk heller tennvæske, dårlig heimbrendt eller bensin. Det funker fint :smile:

Lenke til kommentar

Pass godt på å være i dekning, når/hvis gassliften eksploderer. Hva er drivgassen i gassliften?

Lager stolen giftige gasser når den brenner? (som hevn)

Nevnte jeg at det kan være farlig å leke med bensin?

Gjør heller slik: Hell gammel olje ober stolen. Hell parafin over stolen, tenn på med gassbrenner/stor brennende stokk.

Lenke til kommentar

Den brenner akkurat NÅ! Som hevn fra stolens side, så kan det tenkes at den hadde noe med at jeg plaserte den i utkanten av plenen. Dvs det er ikke mer utkant av plen nå mer. Det er plen, og utkant. Så jeg må ut og så litt...

Kremasjonsrapporten kommer når det har slukket.

Lenke til kommentar

Jepp, dett var dett! Det er utrolig hvor brennbar en slik stol er... Mye plast... Stikkflammen var et par meter på det værste. Det eneste som er igjen nå, er stål. Sitteplaten og ryggpinnen. Pluss noen skruer.

Gassliften eksploderte ikke :sad: Men jeg så den lå en meter fra branntomten. Noe har tydeligvis skjedd.

Dette var vellykket! Bortsett fra skadene på plenen da. Men det kan fikses med litt frø. Stolguden er tydeligvis stor og strek, men jeg er strekere! *Muhahaha*

Arctic: Fortsatt trøtt, men i meget godt humør:)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-19 07:31, Blod skrev:

er det noe høl i den gass greia? ett eller annet må jo ha eksplodert siden den lå en meter unna, hvis det da ikke var en fjær under den da som spratt opp da plasten smelta.

Det var et krater i bunn av den.(ventilen var av plast) Men den hadde fortsatt en slags fjærende effekt når jeg prøvde og komprimere sylinderen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde gjort det på en litt kulere måte! Jeg hadde laget en bombe, en kraftig en! Det finnes guider rundt om på nettet (google er din venn). Laget en Veldig kraftig en og sprengt den til hel-vette!!!!!

Har noe lignende planlagt før på nyttårsaften da jeg skal sprenge min gamle PC som har gjort meg mental ustabil til de grader!

Jeg skal seff filme hele episoden!

Lenke til kommentar

hmm. Er du jeger, som lader selv, eller kjenner noen som gjør det så:

Få tak i et metallrør. Klem igjen hardt, med skrustikke i den ene enden. Fyll på med krutt. Klem sett i lunte. Klem igjen den andre enden. Kjøp en gassrefillboks på en bensinstasjon. Fest bomben under stolen slik: Hvor "_" er bomben. Teip gassrefillen rett ved bomben. For optimal detonasjon, heller du olje med parafin blandet inn på stolsete og tenner på først.

------_-

||

||

||

||

-------

Ha laaaaang lunte. Detonasjonslunte anbefales. Gjem deg bak en sten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...