kilogram Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 1000GB mail - gratis? Nettsiden Mailnation.net tilbyr nå hele 1 terabyte, 1000 gigabyte, med lagringsplass på sin e-posttjeneste. Tjenesten er gratis. Men er det sant? Les artikkelen her Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har hatt mailhosting fra en leverandør som gav meg gratis 1 TB, men når jeg regget meg viste det seg å "bare" være 100GB. Når jeg prøvde å teste om de faktisk lot meg bruke så mye, begynte jeg å floode den med mailer, men etter drøye 10GB ble hele innboksen slettet... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 jorgis: hehe, for noe svindel og bedrag. kilogram: Jeg tror også jeg ville tatt påstanden om 1 TB med et kilogram salt. 1TB er jo verd minst 3000kr hvis vi tenker på HD-plass, og det tror jeg ikke er sansynlig de gir bort gratis. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 kilogram: Jeg tror også jeg ville tatt påstanden om 1 TB med et kilogram salt. 1TB er jo verd minst 3000kr hvis vi tenker på HD-plass, og det tror jeg ikke er sansynlig de gir bort gratis. Enda mer om de bryr seg om dataene dine og kjører de i en eller annen form for RAID, noe jeg regner med GMail gjør. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Registrerte meg før "alle" hørte om det. [email protected]. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Til og med for meg føler jeg at det er litt ugler i mosen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tror ikke jeg ville tørt å la epost ligge på den serveren der, liksom Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er neppe slik at dei har 1 TB per brukar i diskkapasitet. Det er berre lokkemat. Dei reknar vel ikkje akkurat med at kvar brukar kjem til å bruke det. Dei får nok problem dersom kvar brukar byrjar å fylle opp mot 1 TB Men så vidt eg høyrde er det begrensing på vedlegg på 10 MB, så å fylle opp 1 TB vil ta tid! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Om du prøver å registrere deg, får du nemlig ikke noe svar fra serveren. Jeg hadde ikke noe problemer med å regge og logge inn Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kanskje jeg lager en konto, men jeg lar ikke noe hemmelig ligge der. Jeg har sett flere sider som skal tilby tilsvarende, men det er for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har Google 2*[antal registrerte] GB med serverplass? Neppe. Desse astronomiske størrelsane på mailkontoleverandørar er berre skrytetal, kven har seriøst behov for 1TB eller 1GB for den saks skyld. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har Google 2*[antal registrerte] GB med serverplass? Neppe. Desse astronomiske størrelsane på mailkontoleverandørar er berre skrytetal, kven har seriøst behov for 1TB eller 1GB for den saks skyld. Ja som jeg har sagt mange ganger før, så tror jeg at Google hadde fått et problem om alle hadde fyllt opp kontoene sine. Lenke til kommentar
lovehater Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Min 30 GB mail holder i massevis. 1000 GB er bare lokkemat, tenk at en vanlig epost med litt tekst er på 1 kb, hvor mange milliarder mailer må man motta for å fylle alt det opp? Dessuten kan jeg sende mange 30 GB mail invitasjoner til meg selv og få 1 TB om jeg vil :!: Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Min 30 GB mail holder i massevis. 1000 GB er bare lokkemat, tenk at en vanlig epost med litt tekst er på 1 kb, hvor mange milliarder mailer må man motta for å fylle alt det opp?Dessuten kan jeg sende mange 30 GB mail invitasjoner til meg selv og få 1 TB om jeg vil :!: Fra 30gigs? Vil du sende meg en invite? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Min 30 GB mail holder i massevis. 1000 GB er bare lokkemat, tenk at en vanlig epost med litt tekst er på 1 kb, hvor mange milliarder mailer må man motta for å fylle alt det opp?Dessuten kan jeg sende mange 30 GB mail invitasjoner til meg selv og få 1 TB om jeg vil laugh.gif Invite til meg å? Noen andre som har fått registrert seg på mailnation? Lenke til kommentar
whom Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Gmail bruker jeg primært, og bruker da 10% av lagringskapasiteten. Bruker Gmail Drive til å laste opp småfiler. Det er to minus med Gmail; lite kapasitet hvis en skulle finne på å laste opp filmer o.l, og Gmail er også lagt opp slik at en ikke kan sende mer enn 10 mb pr. fil, så en må til å dele opp de store filene. Registrerte meg på 30 gigs for å sjekke ut om en nettopp kan laste opp stører filer enn 10 mb og om de holder det de lover. Har såvidt prøvd tjenesten, og vil teste mer senere. Men noe primærmail blir den nok aldri, for hva høres vel mest seriøst ut? [email protected] kontra [email protected]. Men hadde vært gøy å fått en invite til denne mail-tjenesten også, for å teste den på lik linje som jeg vil med 30gigs. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvordan har du klart å registrerer deg på 30gigs? Den krever invite. Og mailnation kan du registrerere deg så mye du vil. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Min 30 GB mail holder i massevis. 1000 GB er bare lokkemat, tenk at en vanlig epost med litt tekst er på 1 kb, hvor mange milliarder mailer må man motta for å fylle alt det opp? Én, forutsatt at hver melding bare er på 1 kb (og nå dropper jeg KiB etc). Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg får ikke registrért meg hos Mailnation, jeg har trykket på alt som kan trykkes på (untatt donate og lignende). Hvor er det jeg skal trykke? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg får ikke registrért meg hos Mailnation, jeg har trykket på alt som kan trykkes på (untatt donate og lignende). Hvor er det jeg skal trykke? HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå