Tonberry Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har et lite problem med musikkdeling på mac. Når jeg prøver å gå inn på musikken på en annen maskin, får jeg stort sett bare opp melding om at den andre maskinen bare tillater 5 brukere om dagen å koble seg til sitt musikkbibliotek. Jeg fant ut av dette i fjor, men maskinene våre har blitt formatert siden da, og jeg sinner ikke igjen den knappen som gjør at man deler ubegrenset. Jeg er fullstendig sikker på at den skal være her et sted, men jeg finner den ikke. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Under instillinger > deling eller noe. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) ja, for det har jeg jo ikke tenkt på, sant... </sarkasme> nei, det ligger ikke der. Har vært igjennom alt jeg kan tenke meg av innstillinger nå, finner jo ikke jævelskapen jo. Noen flere forslag? noen? værsåsnill? Endret 6. oktober 2005 av Tonberry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå