Killfragger Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Trenger litt hjelp med pcen.Jeg har nettopp kjøpt meg masse nye pc deler.skjermkort,hovedkort\HD,prossesor\cpu,strømforsyning\psu. Har satt sammen pcen men har et stort problem.F.E.K.S når jeg har skrudd på pcen så henger windows loadinga seg står helt stille så da må jeg restarte pcen men når jeg restarter pcen så får jeg svart skjerm.Men innimellom så får jeg ikke svart skjerm så da sitter jeg og gamer osv.Men vis jeg skrur av pcen så skrur jeg den på igjen så får jeg svart skjerm igjen.Og noen ganger må jeg ta skjermkorte inn og ut igjen og vente noen minuter KAN NOEN HJELPE MEG?? Info Hd:Gigabyte k8 triton series Cpu:Amd 64 3200+ socket 939 Psu:Thermalrock 24 pin 450 watt Skjermkort:Powercolor radeon x800 gt Ram:Kingstone to 512 brikker Har sendt skjermkorte i retur dem skulle se om det var skjermkorte Lenke til kommentar
mkon Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Kan være noe med ram brikka, og/eller minnekontrollern på hk. Lån ei anna brikke og test ut, test brikka di i andre sine og for å se om den er i orden. Endret 5. oktober 2005 av darkz Lenke til kommentar
war2war Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kan være noe med ram brikka, og/eller minnekontrollern på hk.Lån ei anna brikke og test ut, test brikka di i andre sine og for å se om den er i orden. Høres rikitg ut, ganske utrolig hva utabilt minne kan gjøre med maskinen. Lenke til kommentar
Killfragger Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Trur dere at det er rammen?Da blir det 2048mb da Kan jeg prøve med en 512 twinmos pc2700 184 pin?? Endret 6. oktober 2005 av Killfragger Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 test med den ddr ram`en som hovedkortet støtter du...er ikke siker på det hk du har men det tar garantert den. Lenke til kommentar
Killfragger Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg har Gigabyte GA-K8NF-9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå