DuckDuckGoose Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) er på utkikk etter best mulig skjermkort til under 1000,- som også har passiv kjøler, spiller ikke så mye, men driver med Photoshop og webdesign. trenger også dvi-utgang på kortet for skal kjøpe meg en LCD skjerm m dvi-inngang. tenkte jeg skulle kjøpe meg deler på http://www.shg.no/ så fint om skjermkortet er der! Ser at de fleste nye HK bruker PCI-E, så da må vel jeg også satse på et slikt skjermkort.. Endret 5. oktober 2005 av alansmith Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Kanskje jeg som misforstår her.. Men hva støtter hovedkortet ditt? Pci-E eller AGP? Fatta ikke det der helt. Legger ut to forslag: AGP Pci-Ex Edit: Legger ut to nye linker, får ikke shg.no til å virke. Havner jo bare på skjermkort generellt. Endret 5. oktober 2005 av AleksanderA Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 skal kjøpe meg nytt HK og hvis det finnes vifteløse varianter til PCI-e, trenger jeg ikke HK som støtter begge! Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Asus GeForce 6600 256mb silencer er dette kortet noe bra da? ps. må ikke være på shg.no da.. Endret 5. oktober 2005 av alansmith Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 alle i verden sitter å venter på offisielle tall fra tester av ati's nye serie. venter selv på ett skal ha ett x1300pro til 1000kr bare for å ha noe i begynnelsen Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 hmm.. ja, kanskje skal vente litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå