Hmetal Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hei, jeg har nå bestilt et "panasonic vs3 asian version fra expansys.com. og bare lurte.... i tilfelle den ikke ville skrive Æ Ø Å. er det nå mulighet for å programere så at den kan skrive det? finnes det noe som kan få denne telefonen til å skrive norsk t9? bare lurte.. jeg var klar over at den ikke ville skrive noe av det over. men hvis det var no mulighet for å omgjøre mobilen til å skrive, hadde det vært kjempe kult. hvis noen har peil om sånne telefon modulering, vil jeg gjerne snakke med. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hmm har lite peiling i det området, men jeg mener du kan flashe hovedkortet sånn at den ter seg som en europeisk mobil, dvs ha språk som Svensk,norsk og dansk i seg. Men er usikker på hvordan dette fungerer. Hvis jeg var deg ville jeg spurt en mobilforhandler ( Helst en som ikke er så seriøs ). Da er det mulig du får svar på det Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg har nøyaktig samme problem nå.. kan ikke få norsk t9, så må skrive uten ordliste og æ,ø,å.. har bluetooth adapter på pcn og et program som kan gjøre "object pushing".. kan sikkert "flashe" herfra (eller kan jeg det?), men hvor kan jeg laste ned norsk t9 kompitabel med motorola v635? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva med www.gsmteknikk.no ? Kanskje de kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå