StarGazer Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Peter Jackson skal lage den kommende HALO filmen. Med seg har han blant andre Fran Walsh, som var med Jackson på lord of the Rings. Alex Garland skal skrive "screenplay" for filmen. Fra Reuters Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 da er vel filmen i gode hender spørr du meg...etter som folka på weta workshop tar seg av det digitale såå blir d konge, de folka vet hva de driver med ... Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Den er da i meget gode hender for og si det. l Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er og rykter om at ashton kutcher (that 70's show og punked) skal spille masterchief. 0.o Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Når jeg så topicen så tenkte jeg, "hmm.. skeptisk til dette". Men når jeg leste Peter Jackson så ble jeg letta! Tror dette blir konge.. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er og rykter om at ashton kutcher (that 70's show og punked) skal spille masterchief. 0.o Da skal jeg ikke se den. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tror dette blir konge.. http://www.dagbladet.no/weblogg/spill/?sho...d=7002000000468 Ifølge BBC News vil Jackson, som skal være en stor fan av «Halo»-spillene, bruke sine egne produksjonsfasiliteter i Wellington, New Zealand som base. Filmen vil også bli innspilt på samme sted. Overraskende. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ikke sjokk at han sier at han digger halo da. Hadde han sagt at han syntes det var et greit skytespill, så hadde vel folk blitt litt skeptiske Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er og rykter om at ashton kutcher (that 70's show og punked) skal spille masterchief. 0.o Da skal jeg ikke se den. han spilte faktisk overaskende bra og seriøst i the butterfly effect Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Den er da i meget gode hender for og si det.l jau det kan man si Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er og rykter om at ashton kutcher (that 70's show og punked) skal spille masterchief. 0.o Da skal jeg ikke se den. han spilte faktisk overaskende bra og seriøst i the butterfly effect Men du putter fortsatt ikke Asthon Kutcher i rollen som Masterchief. Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er og rykter om at ashton kutcher (that 70's show og punked) skal spille masterchief. 0.o Da skal jeg ikke se den. han spilte faktisk overaskende bra og seriøst i the butterfly effect Men du putter fortsatt ikke Asthon Kutcher i rollen som Masterchief. Hadde jo vært blitt enn action komedie da. Han har jo vært med i Punk'd. Kommer han bort til en grunt å sier: YOU JUST GOT PUNK'D! :!: Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Han som får rollen som Master Chief, må ha litt stemme. Atlså kraftig stemme som på spillet. Det er det jeg driver å tenke på nå Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) *Puster lettet ut*. Får håpe denne filmen ikke blir en kalkun. Nå er jo Jackson veldig flink, men visse prosjekter kan bare ikke bli gode, selv om verdens beste film-team er på saken. Får håpe Halo ikke er et sånn prosjekt. Lurer forresten på hvorfor Jackson tok jobben. Kanskje han tok initiativ og tok prosjektet ut av hendene til Boll eller noe sånn. Bromlexl: The Butterfly Effect er en skikkelig bra film, og den ellers så "morsomme" Asthon, som omtrent bare spiller i komedie, viste faktisk sine talenter som en seriøs person i dette mesterstykket av en film. Desverre tror jeg ikke at han passer så bra i rollen som... noe som helst i Halo, egentlig. Selv etter å ha sett The Butterfly Effect klarer jeg liksom ikke å forbinde han med annet enn komedie. Dessuten har han så lys stemme og en så "moderne" look. Det passer bare ikke. Kanskje jeg tar feil da. Kanskje Asthon passer likevel. Endret 5. oktober 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 En bør er lette fra mitt sinn, blei glad eg leste dette i dag tidlig Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hm, tro om det sitter en meget sur Boll på rommet sitt og griner ovenfor et tapt spill<->film konsept. Generelt er jeg skeptisk til spill konversjoner som dette, men nå er jo Peter Jackson iblant eliten av de som kunne ha klart noe dette. Når mannen klarer å lage 3 filmer i slengen og atpåtil så nær boka (med untak av noen kunsteriske friheter) som han har gjort, så tviler jeg egentlig ikke på at dette kan bli en underholdende film. Dog om den blir nær spillets historie er noe annet. Men man kan legge seg på golve og takke vår herre for at Boll ikke fikk kloa i denne filmen. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Bruce willis eller Vin Diesel syns eg ville ha passet som Master Chief Bare digger Halo... Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Håper mer på en litt ukjent, men god, skuespiller som Halo. Dermed sammenligner man ikke med gamle filmer og så videre. Master Chief er vel tross alt også tildekket hele filmen, etter all forventning. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Sist jeg sjekket er vel ikke Master Chief så veldig mye annet enn en kul stemme. Asthon Kutcher passer rett og slett ikke til det, spør dere meg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Vin Diesel passer uansett perfekt for rollen. Selv om at jeg ikke har sett Master Chief, kunne jeg godt tenke meg at han så slik ut. Vin Diesel er en macho-fyr med dyp stemme. Siden han spiller macho i alle sine filmer, passer han jo ypperlig her. Å ha med Kutcher blir litt teit, selv om at han klarer å spille bra. Folk kjenner han bedre fra komedie, og da blir det vanskeligere å ta han seriøst. Derfor passer Vin bra her. Master Chief er en beinhard dude, og det er også Vin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå