Gå til innhold

HALO - The movie

StarGazer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er og rykter om at ashton kutcher (that 70's show og punked) skal spille masterchief. 0.o

Da skal jeg ikke se den.

han spilte faktisk overaskende bra og seriøst i the butterfly effect :thumbup:

Men du putter fortsatt ikke Asthon Kutcher i rollen som Masterchief.

Hadde jo vært blitt enn action komedie da. Han har jo vært med i Punk'd. Kommer han bort til en grunt å sier: YOU JUST GOT PUNK'D! :!:

Lenke til kommentar

*Puster lettet ut*.

Får håpe denne filmen ikke blir en kalkun. Nå er jo Jackson veldig flink, men visse prosjekter kan bare ikke bli gode, selv om verdens beste film-team er på saken. Får håpe Halo ikke er et sånn prosjekt.

Lurer forresten på hvorfor Jackson tok jobben. Kanskje han tok initiativ og tok prosjektet ut av hendene til Boll eller noe sånn. :hmm:

Bromlexl: The Butterfly Effect er en skikkelig bra film, og den ellers så "morsomme" Asthon, som omtrent bare spiller i komedie, viste faktisk sine talenter som en seriøs person i dette mesterstykket av en film. Desverre tror jeg ikke at han passer så bra i rollen som... noe som helst i Halo, egentlig. Selv etter å ha sett The Butterfly Effect klarer jeg liksom ikke å forbinde han med annet enn komedie. Dessuten har han så lys stemme og en så "moderne" look. Det passer bare ikke.

Kanskje jeg tar feil da. Kanskje Asthon passer likevel. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Hm, tro om det sitter en meget sur Boll på rommet sitt og griner ovenfor et tapt spill<->film konsept.

Generelt er jeg skeptisk til spill konversjoner som dette, men nå er jo Peter Jackson iblant eliten av de som kunne ha klart noe dette.

Når mannen klarer å lage 3 filmer i slengen og atpåtil så nær boka (med untak av noen kunsteriske friheter) som han har gjort, så tviler jeg egentlig ikke på at dette kan bli en underholdende film. Dog om den blir nær spillets historie er noe annet.

Men man kan legge seg på golve og takke vår herre for at Boll ikke fikk kloa i denne filmen.

Lenke til kommentar

Vin Diesel passer uansett perfekt for rollen. Selv om at jeg ikke har sett Master Chief, kunne jeg godt tenke meg at han så slik ut.

Vin Diesel er en macho-fyr med dyp stemme. Siden han spiller macho i alle sine filmer, passer han jo ypperlig her. Å ha med Kutcher blir litt teit, selv om at han klarer å spille bra. Folk kjenner han bedre fra komedie, og da blir det vanskeligere å ta han seriøst. Derfor passer Vin bra her. Master Chief er en beinhard dude, og det er også Vin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...