Hapo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ja, jeg trenger ny ram til et MSI K8N hovedkort, hva virker best -> erfaringer?... takk for alle svar Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg brukte Corsair XMS 3200LL jeg da jeg hadde MSI k8n hk! Funket bra det Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du skriver ingenting om hvor mye penger du skal bruke og om du skal overklokke. Jeg foreslår likevel OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ta fire GB ram gå for morten K sitt forslag, supre til overklokking o stramme timings! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 supre til overklokking De er faktisk ikke spesielt gode til overklokking,men gode brikker er det uansett. De har Infineon BE-5 chipper noe som gjør at trådstarter bør velge noe annet hvis han skal overklokke. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 supre til overklokking De er faktisk ikke spesielt gode til overklokking,men gode brikker er det uansett. De har Infineon BE-5 chipper noe som gjør at trådstarter bør velge noe annet hvis han skal overklokke. hmm, har lest eit par tester av dei, skulle visst være bra, men eg har jo ikkje tsta die sjølv då Lenke til kommentar
Hapo Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 hadde tenkt på noe til 2000kr for 2 gb ram det står på informasjonen til hovedkortet at det er maks 2gb ram Har 512 fra før, men kan jo selge har klokka litt, men bare på cpu og ikke no spesielt høyt bare nok til og spille BF2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå