Eldritch Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Synes nyinspillinger som The Ring fortjener en plass her. Gud forby. The Ring sugde hardt, både originalen og den amerikanske remaken. Er nattsvermeren skummel? 4991355[/snapback] Nei. Den er bra, men skummel? Hardly. Riktignok er godgutten Hannibal litt.. disturbing, men allikevel ikke det jeg ville definert som skummel. Og hvorfor har ingen nevnt Jacob's Ladder? Endret 23. juni 2007 av Lodvgs1 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 The grudge 1/2 er de eneste filmene jeg har latt gå innpå meg, men de synes jeg var ganske skumle. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvor er Ole Brumm og Heffalumpen? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 The Shining Trenger jeg og si mer? Silence of The Lamb er ikke direkte Skummel men er litt Creepy. De jeg kommer på. Jo kom på en til og det er House of the Dead Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Rart at ikke klassikere som for eksempel Psycho og Nosferatu eSdG er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå