partat12 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Motorsagmassakeren på første? Jaja, ellers en meget fin liste. Men tilbake til Motorsagmassakren. Har hørt at det er kommet en ny film om den, stemmer det? Hvor vi får se hva som skjedde me hu dama som kom gåendes på veien i starten osv? Noen som vet? 8563389[/snapback] Snakker du om remaken? Det er ikke den som kom på første plass, hehe. Det er nok snakk om originalen fra 1974 her gitt! Men for å svare på spørsmålet dit. Ja, det er lagd en film til, men den kom ikke på kino, The Beginning heter den. Det er ikke noe oppklaring av hva som skjedde med dama i starten av remaken. Filmen tar utgangspunkt i historien til Leatherface, selv om jeg syns den mislykkes med dette. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) The Fly på top 10 skumleste filmer? Er ikke det den filmen på det flyet der sønnen hennes blir fanget og får alle til å tro at sønnen hennes ikke fantes? Bra film, men såå skummel var den ihvertfall ikke. Og hvorfor vil dere ha med the shining? Den var jo ikke skummel i det hele tatt. Endret 13. mai 2007 av Tmz Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Motorsagmassakeren på første? Jaja, ellers en meget fin liste. Men tilbake til Motorsagmassakren. Har hørt at det er kommet en ny film om den, stemmer det? Hvor vi får se hva som skjedde me hu dama som kom gåendes på veien i starten osv? Noen som vet? 8563389[/snapback] Snakker du om remaken? Det er ikke den som kom på første plass, hehe. Det er nok snakk om originalen fra 1974 her gitt! Men for å svare på spørsmålet dit. Ja, det er lagd en film til, men den kom ikke på kino, The Beginning heter den. Det er ikke noe oppklaring av hva som skjedde med dama i starten av remaken. Filmen tar utgangspunkt i historien til Leatherface, selv om jeg syns den mislykkes med dette. 8599230[/snapback] The Beginning er ikke noe skummel, så den på fredagen med noen kompiser. Mye dårligere enn den første Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Motorsagmassakren er jo ganske ekkel vis du tenker på at den er inspirert av en (eller flere) hendelser. Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ja. Men savner Hostel på lista. Syns den var ganske grotesk Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Ja, hostel er vel en av tidenes mest groteske og sadistiske filmer. Den skal visst nok være inspirert av ekte hendelser den og, Eli Roth (regissøren av Hostel) påstår å ha funnet en Thai side som reklamerte med du kunne kunne torturere folk for penger. Les mer her... Endret 13. mai 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ganske sykt Merkelig at den ikke var på listen, jeg ville nok ha satt den ganske høyt oppe på den Lenke til kommentar
Panic Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Synes ikke det er så merkelig jeg. Hostel er ikke akkurat skummel for å si det sånn. Ikke at alle på den listen der heller er det men... Endret 14. mai 2007 av Panic Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Nei du sier noe der. Den er ikke så skummel men mer ekkel og grotesk Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ja, hostel er vel en av tidenes mest groteske og sadistiske filmer. Den skal visst nok være inspirert av ekte hendelser den og, Eli Roth (regissøren av Hostel) påstår å ha funnet en Thai side som reklamerte med du kunne kunne torturere folk for penger. Les mer her... 8605945[/snapback] Dette stemmer delvis. Det har funnet sted at fedre i fattige familier har solgt seg selv for en sum penger så noen kan skyte de, og deler av summen går da til familien deres. Det er ikke noe tortur inne i bildet. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Den beste grunnen er vel at den lista er fra 2005, altså samme året som Hostel. Tror ikke Hostel var blitt utgitt en gang når den lista ble laget. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 2. Nattsvermeren 3. Exorsisten 7. The Fly 4954407[/snapback] Det er de tre jeg har sett og de finnes jo ikke skumle? Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Motorsagmassakren er jo ganske ekkel vis du tenker på at den er inspirert av en (eller flere) hendelser. 8605846[/snapback] Er vel egentlig ikke inspirert av noe som helst. Bortsett fra at Leatherface og en creepy seriemorder ved navnet Ed Gein hadde en felles fasinasjon for menneskehud. Har kun sett remaken og hører at den er vel så god, grotesk og skummel som originalen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hvor er The Shining? Psykisk jævlig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvis The Descent er på lista, så kan ikke filmene være mye skumle. Jeg synes The Descent var noe pingleri jeg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvor er The Shining? Psykisk jævlig. 8632171[/snapback] Er selv ingen stor fan av skummle filmer (borsett fra hvis de inneholder zombier<3), men uansett hvor jævelig The Shining er, klarer jeg ikke holde meg unna den =( Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 har kun sett "The Omen" remaken, og den var ikke skummel, og jeg er forsåvitt ganske lettskremt når det gjelder filmer. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hørte at mang sa at Alien og The Descent er skumle filmer. Hæ? tenkte jeg... De er da ikke skumle og jeg blir ganske lett skremt av filmer Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Nattsvermeren og Motorsagmassakeren burde bytte plass etter min mening. En film som virkelig gir meg gåsehud er The Sixth Sense, men den faller vel kanskje litt utenfor kategorimessig. Audition synes jeg var uutholdelig kjedelig. Endret 23. juni 2007 av Saftis Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ja, Den Sjette Sansen var deilig når hårene reiste seg i nakken ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå