Gå til innhold

De ti mest skremmende filmene er kåret

xanth0s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
The Evil Dead.. hehehehe, det er jo en komedie, for ikke å snakke om Night of the Living Dead.. Dette er en liste som bestemor kunne satt sammen  :!:

Evil dead 1 har jo ikke no særlig komedie da, det vel heller 2ern og 3ern du tenker på.. Skvatt noen ganger selv av den faktisk.. men du har også et poeng, det er få av de filmene som er virkelig skremmende. Tror Anspent er et bedre ord...

Forresten: Go Suspiria! En av mine helt klare favorittfilmer!

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Rangering av topp 10 grøssere gjennom tidende er visst veldig populært for tiden. Total Film har kommet med en ny liste. Som jeg liker vesentlig mye bedre enn den forrige kåringen som ble foretatt av bladet Giant. Her er listen:

1. Texas Chain Saw Massacre (1974)

2. Halloween (1978)

3. Suspiria (1977)

4. Dawn of the Dead (1978)

5. The Shining (1980)

6. Psycho (1960)

7. The Wicker Man (1973)

8. Rosemary's Baby (1968)

9. Don't Look Now (1973)

10. Cannibal Holocaust (1980)

Lenke til kommentar

Exorcist the beginning med full surround, prosjektor og romperister midt på natten er SKUMMELT!! En plass ble jeg (vi to) nødt til å ta på pause å ta bilde for bilde :blush:

ble faktisk skremt når jeg hadde på et bilde av gangen (når hyena kommer hoppende å river i stykker den stakkars gutten!) Livredd. :!:

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Plz drit i spoilers.

Og Exorcist: the Beginning finnes ikke skummel. Snork.

Exorcist III: Legion har tidenes kveppescene... Ble egentlig overrasket over hvor bra den var, hadde forventet meg en ny katastrofe som Exorcist II.

Særdeles undervurdert film. Anbefales. :)

Endret av Glint
Lenke til kommentar

Må si meg enig i at Alien burde vært med på listene her. Det er tross alt en skummel film, om enn bare direkte skremmende ved et par anledninger (folk definerer kanskje "skummel" og "skremmende" likt eller forskjellig alt etter behov, men jeg ser det iallfall slik).

Lenke til kommentar

At jeg kunne glemme Sextette (1978)! :ohmy:

Dette er verdens desidert mest skremmende film. Alt annet når den til knehasene.

Vet jeg har postet dette klippet før, men siden Sextette faktisk er verdens mest skremmende film så fortjener det en ønskereprise.

By clicking on this video you agree to waive Badmovies.org of any and all responsibility. Including, but not limited to: physical, mental, and spiritual suffering.May God have mercy upon your soul.

Lenke til kommentar
At jeg kunne glemme Sextette (1978)! :ohmy:

Dette er verdens desidert mest skremmende film. Alt annet når den til knehasene.

Vet jeg har postet dette klippet før, men siden Sextette faktisk er verdens mest skremmende film så fortjener det en ønskereprise.

By clicking on this video you agree to waive Badmovies.org of any and all responsibility. Including, but not limited to: physical, mental, and spiritual suffering.May God have mercy upon your soul.

FAEN creepy :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...