Joachim_F Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Overskriften er litt misvisende. Du er nemlig ikke alene - det er noen menneskeetende monstre her også. Les mer Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Høres lovende ut. Håper det kommer på PC og. skal ikke kjøpe noen av de nye konsollene Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg kan bare si med en gang at jeg ikke har nerver til å spille dette. Han 'dauingen' hadde skremt hjerteinfarkt på meg hvis han plutselig spratt frem Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hm, ser ikke så aller verst ut. Men når utviklerne lover at du "kan gå hvor du vil" mener de "du kan gå hvor du vil, så lenge du holder deg innenfor de grensene vi har satt". Var lovet stor bevegelses frihet i Fable men var lite av den sorten. Men vi får se hva det blir til. Valget blir i alle fall tungt, skal jeg ta PS3 eller X360. Time will show. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg