killer_rabbit Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hepp, jeg har fått tilbud om å kjøpe dell pc via jobben(hjemmepc), og siden det uansett er på tide å oppgradere min gamle pc, høres det ut som en god ide. Jeg gjorde et oppsett med bla følgende HW - Intel® Pentium® 4 Processor 650 with HT technology (3.40GHz, 800MHz fsb, 2MB cache) - 2048MB DDR2 667 [2*1024] - nVidia GeForce 7800GTX 256MB Dual Card Strømforsyningen er på 650W, kabinettet har 3 vifter. Vil jo anta dette bør være en helt super gaming-pc, men har hørt så mye rart om Dell's stasjonære... Hvilken produsent leverer grafikk-kortene til Dell? Og hvordan er kvaliteten på pc'ene generelt? Jeg kan jo med det blotte øye se at man kan få noenlunde tilsvarenede pc'er hos feks Komplett til en rimeligere penge, men dette er uaktuelt siden jeg ønsker å benytte meg av denne ordningen på jobben. Synspunkter og tips mottas med takk:) Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Dell pcer funker fint, og har sett lite problemer med dem. Men alle har vel hørt sin del skrekkhistorier om pcer som blir levert med løse disker i osv. Pcen er jo veldig bra, for det om cpu ikke står helt i stil med skjermkort. Men holder jo fint. Kvaliteten på Dell sine maskiner vet jeg lite om, iogmed at jeg ikke har hatt en selv. Har venner som har dell maskiner dog, og de holder fint de. Og uansett hvem som leverer 7800GTX kortet, så er kortet best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå