Ram's Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Mulig? Mobile review: Nokia 888 represents a concept phone of the future developed by Tamer Nakisci, the winner of Nokia Benelux Design Awards. As you see on the pictures below this “phone” is a flex device 0.5 cm thick. You can roll, bend it and carry it on your wrist as a bracelet. You can set the form you wish and save it. In addition, the phone informs of active events, for example, incoming calls by changing its form, it really moves. The phone should use liquid batteries, a flex touch screen and advanced voice command recognition. We’ll’ hardly see this concept alive soon, but the idea is good. Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 For konsept-mobiler er alt mulig, Jeg mener det er presentert tynnere konsepter enn dette. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Artig konsept Blir nok lenge til vi får se noe som nærmer seg det der, men sånn er det jo med mange av konseptmodellene. Gir også i hvert fall en liten forsmak på hva fremtiden _kanskje_ inneholder. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Jøss, den var skikkelig tynn! Dog veldig lang også, men det er jo bare å krølle den sammen Ser ikke ut til at det er noe kamera på den der, men det forstår jeg, egentlig :!: EDIT: Iiik! Kommafeil Endret 14. oktober 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Erren Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Haha! Hva skjer om man krøller den, a? :!: Og siden det skal være "liquid battery" så kan man vel sprekke den også Lenke til kommentar
robot Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 hehehe. Dette ser ut til å bli et artigt komsept, men jeg tror ikke at noe sånt kommer til salgs . Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Kan godt se for meg at slike mobiler kommer i fremtiden, det finnes allerede skjermer idag som er bøyelige. itillegg til at brukerne segmenterer seg i større grad enn det som er tilfelle idag. Så om folk vil ha slike telefoner så kommer de nok til slutt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Dette var vel en konkurranse hos Nokia om jeg husker rett.. Men uansett et morsomt bidrag... Uansett må vi ikke glemme low-end mobilen Motorola Scalpel... Ligger iallefall plass i budsjettet mitt til den allerede, sier aldri nei til en 0,25 mm tjukk telefon selv om jeg vet hvor lite funksjoner den har/ikke har... Rakib: Det er nok rett, men har du sett oppløsningen / fargedybden? Er nok noen år, minst, til vi får se dette i små duppeditter... Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Dette var vel en konkurranse hos Nokia om jeg husker rett.. Men uansett et morsomt bidrag... Uansett må vi ikke glemme low-end mobilen Motorola Scalpel... Ligger iallefall plass i budsjettet mitt til den allerede, sier aldri nei til en 0,25 mm tjukk telefon selv om jeg vet hvor lite funksjoner den har/ikke har... Rakib: Det er nok rett, men har du sett oppløsningen / fargedybden? Er nok noen år, minst, til vi får se dette i små duppeditter... 5045551[/snapback] Scalpel er vel også bare et rykte, så langt. Den tynneste mobilen offisielt fra Motorola er vel SLVR L7 med 11,5 mm tykkelse. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Dette var vel en konkurranse hos Nokia om jeg husker rett.. Men uansett et morsomt bidrag... Uansett må vi ikke glemme low-end mobilen Motorola Scalpel... Ligger iallefall plass i budsjettet mitt til den allerede, sier aldri nei til en 0,25 mm tjukk telefon selv om jeg vet hvor lite funksjoner den har/ikke har... Rakib: Det er nok rett, men har du sett oppløsningen / fargedybden? Er nok noen år, minst, til vi får se dette i små duppeditter... 5045551[/snapback] 0,25 millimeter?!? Er du gal? Det står vel 0,25''. Det betyr 0,25 tommer! Som er ca 6,35 millimeter. Endret 23. oktober 2005 av Werable Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Jeg dreit vel litt på leggen der.. Men: Har faktisk lest 0,25 millimeter, men ser at det står tommer nå... Var jo veldig tynt tross alt hehe. Men uansett så er 0,25 " lite Endret 23. oktober 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå