Gilbert Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 QUOTE (am3k @ 11/10/2005 : 00:43) Og da kan jeg avsløre at vår løsning er noe annerledes Bildet som fjartan poster illustrerer hvordan varsling av ny PM vil bli i neste forum version Er flere måter å se det på. Vi har valgt å ha det slik Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) QUOTE (fjartan @ 10/10/2005 : 23:25) Slik ser det ut her. Kommer over forumlista. Jeg syns da ikke det ser ut som en særlig oversiktelig løsning. Jeg er jo admin på en trialversjon av IPB 2.0 og der er det slik. Men jeg syns langt fra at det er en god løsning. En annen ting er at så vidt jeg har fått med meg vet dere enkelt nå at en rapport har blitt behandlet fordi den blir slettet, men det kan man jo ikke da...(?) Tror dere i hardware -moderatorteamet burde gå for en annen løsning grunnet fler moderatorer, brukere og rapporteringer enn på andre slike forum. Nå vet jo dog ikke hvordan det ser ut nå. EDIT: Blææ... Lett å lese feil.. Endret 11. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg