Gå til innhold

Kan jeg se et bilde av "reportboard"?

Anbefalte innlegg

Ja heisann :)

Vet ikke om det heter "reportboard" da.. bare skrev det som passet :p

Lurte bare litt på hva som skjedde når jeg rapporterte en tråd eller en bruker. Hvordan ser det ut for dere moderatorer? Hvordan vet dere at den og den tråden skal stenges?

Har dere en liste med tråder eller innlegg som blir rapportert? Mulig å få se et bilde av den?

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette virkelig så spennende?

Når dere rapporterer inn et innlegg får vi opp navn på tråden, link, beskrivelse/grunnlag som dere skriver inn samt hvem som har sendt inn rapporteringen.

Dere skjønner da hvorfor vi helst ser at dere skriver hvorfor dere rapporterer tråden. Det holder med t.d Feilpostet/For stor avatar/7 linjer i signatur osv. jo bedre dere beskriver grunnlaget for rapporteringen desto lettere gjør dere jobben vår :) Og bare skrive til "TOR" (hva i alle dager betyr det?) eller lignende hjelper oss pent lite, disse rapporteringene kan fort falle ned på prioriteringslisten vår.

Nå skal det derimot sies at de fleste er flinke til og beskrive "problemet" når de rapporterer :thumbup:

Vi får også, av en eller annen grunn, av og til noen som har bommet litt når de skal svare i tråden og heller sender inn en rapportering :hm:

Lenke til kommentar
QUOTE (am3k @ 06/10/2005 : 11:20)
Vi får også, av en eller annen grunn, av og til noen som har bommet litt når de skal svare i tråden og heller sender inn en rapportering :hm:

Det er faktisk temmelig lett. Jeg har gjort det motsatte....

Plutselig så jeg at jeg hadde posta i tråden i stedet for, da endra jeg innlegget fort som bare f*** ja :D .

Lenke til kommentar

QUOTE (sosohal @ 06/10/2005 : 12:53)
Og bare skrive til "TOR" (hva i alle dager betyr det?) hjelper oss pent lite

Hehe, "TOR" er oppfunnet av meg, og står for "treordsregelen".

Heh, det var jo egentlig ganske fiffig :)

Skal begynne å bruke dette når jeg til en sjeldenhet sender inn rapporteringer angående dette.

Lenke til kommentar

Når dere rapporterer inn et innlegg får vi opp navn på tråden, link, beskrivelse/grunnlag som dere skriver inn samt hvem som har sendt inn rapporteringen.

Tiligere har jo moderatorer sakt at raporteringen er anonym. Er det noe nytt at brukernavnet vises?

Lenke til kommentar

QUOTE (Natrium @ 07/10/2005 : 12:48)

Tiligere har jo moderatorer sakt at raporteringen er anonym. Er det noe nytt at brukernavnet vises?

Og det har også blitt sagt at det står navn på hvem som rapporterer.

Og nei det er ikke noe nytt er gammelt.

Lenke til kommentar

QUOTE (am3k @ 07/10/2005 : 14:18)
Det er fult mulig og spørre om Poll via rapportering, noe som nok også er den beste løsningen ;)

Hmm, det står da vitterlig noe helt annet når man bruker rapporteringsfunksjonen.

Dette skjemaet skal KUN brukes for å rapportere frastøtende innhold, etc og kan ikke benyttes for å kommunisere med moderatorer med andre formål.

Angående om rapporteringer er anonymt: I starten var det helt anonymt, men for en god stund siden ble brukernavn lagt til. Dette er vel for å slippe unødvendig spam, samt å kunne gi tilbakemeldinger til brukere (noe jeg kunne ønske at ble gjort mer).

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Dog har de sagt vi kan bruke skjemaet dersom vi lurer på ting rundt posten, som f.eks. om den ligger i rett kategori, om den kan fjernes som sticky osv. Det er greit for meg.

Trådstarter: Kan putte på et skjermbilde en dag jeg sitter på en pc med en Print Screen-knapp.

Lenke til kommentar

QUOTE (fjartan @ 07/10/2005 : 17:23)
Trådstarter: Kan putte på et skjermbilde en dag jeg sitter på en pc med en Print Screen-knapp.

Om du satt på en Mac, kunne du tatt skjermbilde.

Men hvordan kan du fixe det da? Er ikke moddis du...?

Lenke til kommentar
QUOTE (@kd @ 07/10/2005 : 16:23)
QUOTE (am3k @ 07/10/2005 : 14:18)
Det er fult mulig og spørre om Poll via rapportering, noe som nok også er den beste løsningen ;)

Hmm, det står da vitterlig noe helt annet når man bruker rapporteringsfunksjonen.

Dette skjemaet skal KUN brukes for å rapportere frastøtende innhold, etc og kan ikke benyttes for å kommunisere med moderatorer med andre formål.

Angående om rapporteringer er anonymt: I starten var det helt anonymt, men for en god stund siden ble brukernavn lagt til. Dette er vel for å slippe unødvendig spam, samt å kunne gi tilbakemeldinger til brukere (noe jeg kunne ønske at ble gjort mer).

Har synes den meldingen der er helt feil. Jeg har en del ganger rapportert om at noe burde få en sticky eller at det burde bli opprettet poll. Og ingen administrator eller moderator har kjeftet på meg om det, og Am3k sier jo vi kan gjøre det.

Så hva med å endre litt på den beskjeden der adminstratorer..?

Lenke til kommentar

QUOTE (The Strategy-player @ 07/10/2005 : 21:00)

Ja, enig der; hvis dere syntes det er greit/ønsker at vi skal bruke rapporteringsfunksjonen til å spørre om sticky, poll eller lignende så burde dere endre litt på teksten som kommer når man skal rapportere.

Lenke til kommentar

QUOTE (White Fox @ 07/10/2005 : 21:24)
QUOTE (The Strategy-player @ 07/10/2005 : 21:00)

Ja, enig der; hvis dere syntes det er greit/ønsker at vi skal bruke rapporteringsfunksjonen til å spørre om sticky, poll eller lignende så burde dere endre litt på teksten som kommer når man skal rapportere.

Uten at jeg skal utale meg alt for sikkert regner jeg med at meldingen som ligger der er en standard tekst (bare oversatt fra engelsk til norsk). Tviler også på at denne blir endret før event. i neste forumversion :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...