Lapette Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skal rigge opp et hjemmestudio hos meg, og tenkte derfor å installere et operativsystem på to disker, så jeg kan skille det som blir junk med adware og virus, og bare pur musikk. I oppstarten nå får jeg to alternativer hvor jeg kan velge hvilket operativsystem jeg vil starte. Er det mulig for meg å gi disse operativsystemene i listen nye navn? begge to heter nå "Windows XP", kan jeg kalle den ene for "Musikkverksted XP" og den andre for "Junk" eller lignende? Takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tror du kan editere boot.ini. Du finner info her: http://www.computerhope.com/issues/ch000492.htm Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Høyreklikk Min Datamaskin -> Egenskaper -> Avansert -> Oppstart og gjenoppretting -> Rediger. Så forandrer du på navnene på operativsystemene som står i hermetegn (""). Men vær for all del forsiktig siden feil endringer kan føre til at pcen ikke starter opp! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Ah, konge Det funka bra! Takk skaru ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå